Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Er veldig i startfasen med en gutt. Altså vi har møttes 3 ganger på felles arrangementer og vi har hengt sammen en gang alene. Vi har sendt noen mld og snakka litt sammen. Problemet er at han er så sjenert når det kommer til å spørre om å møtes osv. Når han er full sender han alltid mld og spør om jeg skal ut så vi kan møtes osv. I begynnelsen trodde jeg han gjorde det kun pga sex, men vi har ikke hatt sex.. Enda. Han sov hos meg for n helg siden når vi hadde vært ute, men han oppførte seg veldig respektfull ovenfor meg. Han prøvde seg ikke i det hele tatt, han bare lå å strøk meg på ryggen og armen, og kyssa meg god natt. Hver gang vi møtes sier han at vi må møtes oftere og henge sammen bare vi to. "Vi har det jo sø fint sammen, synes hvertfall jeg", pleier han og si. Hva kan jeg gjøre? Hater å være sen som inviterer først, er veldig sjenert når det kommer til sånne ting, er sø redd for at han ikke vil like meg, selvom vi har møttes og hengt sammen i edru tilstand også. Når jeg møter han i edru tilstand er han så behagelig, hyggelig og kjempe snill. Likevel lurer jeg alltid på hvorfor han ikke tør å spørre om å møtes utenom når vi er ute... Hva tror dere? Hvordan skal jeg gå frem?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Kanskje han faktisk er sjenert ovenfor å møte seg alene i edru tilstand når det ikke skjer tilfeldig og arrangementer? Spør han om å finne på noe du da vel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå