Gå til innhold

Hvilken muskelgruppe skal jeg begynne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere fokusert mest på her? Dette er utgangspunktet mitt, og ønsker å se mer fit og sunn ut, samt. bygge litt muskler. Akkurat nå har jeg så godt som ingen muskler, så hva anbefaler dere å begynne med?

Og en ting til; hvilken form er jeg? Er dette pæreform?

http://bildr.no/view/amtYSDlJ

Anonymous poster hash: 2c322...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starting strength. Knebøy, benk press, bent over rows, dødløft.

Anonymous poster hash: 1e0a1...56b
  • Liker 1
Skrevet

Armene og magen - styrkemessig. Gå litt mer ned i vekt. Ikke fordi du er feit, LANGT i fra, men du har ganske "stutte" bein, som virkelig ikke tåler ekstra fett på beina overhodet. Du er altså veldig kort, ser det ut som.

Anonymous poster hash: 1a75d...067
  • Liker 1
Skrevet

Og man kan ikke se formen din uten å se skuldrene. ;)

Skrevet

Armene og magen - styrkemessig. Gå litt mer ned i vekt. Ikke fordi du er feit, LANGT i fra, men du har ganske "stutte" bein, som virkelig ikke tåler ekstra fett på beina overhodet. Du er altså veldig kort, ser det ut som.

Mer ned i vekt? Får høre det motsatte faktisk haha. Veier 48 kg og er 1.65 høy.

• Liker 1
Skrevet

Knebøy, mark, work those hips :) Du ser bra ut. 50-65 er bra vekt det, om det er muskler.

Anonymous poster hash: 7950e...02c
Skrevet

Mer ned i vekt? Får høre det motsatte faktisk haha. Veier 48 kg og er 1.65 høy.

Ja, du er utrolig slank på overkroppen. Kanskje styrketrening vil gjøre det samme, bare du ikke overdriver så du får mannelår. :) Litt oppstramming, rett og slett. For du trenger jo i utgangspunktet ikke gå ned noe mer. Er bare lårene som fort kan se litt stutte ut, om du evt. går opp i vekt.

Knebøy, mark, work those hips :) Du ser bra ut. 50-65 er bra vekt det, om det er muskler.

65 kg på en lav jente? Følger du ikke helt med? Det er altfor mye.

• Liker 1
Skrevet

Forstår ingenting, en sier jeg skal gå ned i vekt mens du vil at jeg skal gå opp?

Skrevet

Forstår ingenting, en sier jeg skal gå ned i vekt mens du vil at jeg skal gå opp?

Lett å bli forvirret. De fleste inne på KG er overvektige, og vil at man skal veie mest mulig. Jeg trekker tilbake at du bør gå ned i vekt. Du kan stramme opp lårene dine med styrketrening i stedet. Du har en flott kropp, og du kan fint gå opp 5 kg til, men helst ikke særlig mer.

Å være slank er mangelvare i dag - husk på det. :)

• Liker 1
Skrevet

Og man kan ikke se formen din uten å se skuldrene. ;)

Klarer du å se formen min her da?

http://bildr.no/image/WlBIODRZ.jpeg

Skrevet

Firkantet?

Morsomt. Senset en venninne da jeg ikke har spurt om hennes tillatelse til å legge ut bilde.

Skrevet

OVXOEEL9188487Imagemicroscope.jpg

Anonymous poster hash: f8f33...8cc

Er det så vanskelig å se hvilken form jeg er?

Skrevet

Hvorfor så opptatt av å vise frem kroppen her på KG? Du er utrent og bør fokusere på å trene hele deg. Både styrke i hele kroppen, og kardio for pulsen. Tren normalt og variert.

Anonymous poster hash: 3c01b...8c0

Skrevet

En ting til. Ikke hør på AB som sier du har tykke lår og at alle på KG er feite :P

Anonymous poster hash: 3c01b...8c0

• Liker 2
Skrevet

Gå ned i vekt? HÆ?

Hun er jo superslank, og trenger kanskje bare litt god styrketrening!

Ville startet med baseøvelser som knebøy, markløft, pushpress, thrusters, osv. Få tips på Fitnessbloggen. :) Lykke til - synes forresten det ser ut som du har et perfekt utgangspunkt, slank og fin. :) Ikke hør på de som mener du bør gå ned i vekt, det er sjukt.

Anonymous poster hash: 7749e...293

• Liker 1
Skrevet

Tren turn du. Turnere er som oftest veldig flotte.

Skrevet

punk1: du har hva jeg anser som ideel kropp, og det må være en av de beste kroppene jeg har sett på kg.

punk2: Det er i mine øyne dårlig butikk å fokusere kun på en muskelgruppe, heller sikte mot en helhet. Mitt tips er som det også er tidligere nevnt i tråden og fokusere på baseøvelsene knebøy, mark, skulderpress, benkpress, roing og chins- dette er oppskriften på en sterk og velbalansert fysikk. Etter disse er unnagjort kan du spe på med hva du synes du trenger mer av eller synes er moro som utfall og curls.

tar jeg feil om jeg sier at du allerede gjør mye situps?

• Liker 1
Skrevet

punk1: du har hva jeg anser som ideel kropp, og det må være en av de beste kroppene jeg har sett på kg.

punk2: Det er i mine øyne dårlig butikk å fokusere kun på en muskelgruppe, heller sikte mot en helhet. Mitt tips er som det også er tidligere nevnt i tråden og fokusere på baseøvelsene knebøy, mark, skulderpress, benkpress, roing og chins- dette er oppskriften på en sterk og velbalansert fysikk. Etter disse er unnagjort kan du spe på med hva du synes du trenger mer av eller synes er moro som utfall og curls.

tar jeg feil om jeg sier at du allerede gjør mye situps?

:O wow, tusen takk. Må ærlig intømme jeg la meg med en litt dårlig følelse igår da en her inne hintet til st jeg hadde for store lår. Og takk for alle tips, skal begynne med de øvelsene da:)

Haha, ja der tar du faktisk veldig feil, har vel knapt tatt en eneste situps i mitt liv. Det lille av magemuskler jeg har må jeg ha fått fra å le ellerno hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...