AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 I natt spurte kjæresten om exen min. Han lurte på hva han het, hvor han bor osv, men jeg føler absolutt ikke for å snakke om exen min, da exen min ikke var så særlig snill med meg at det gjør noe. Jeg sa til kjæresten min at jeg ikke ville snakke om exen, og da lurte han på hvorfor vi ikke kunne være åpne om alt osv, og at han ikke har noe i mot det om jeg spør han sånne spørsmål. Jeg mener det at exen min er fortiden min og jeg vil helst ikke tenke på han i det hele tatt, og jeg forstår ikke heller hvorfor kjæresten min må vite alt om han.. Jeg har heller ingen interesse om å vite om exene til kjæresten, for det tilhører hans fortid. Hva mener dere? Kjæresten min vet forresten ikke at exen min behandlet meg dårlig, men jeg har ikke lyst å si det for jeg har ikke lyst at han skal synes synd i meg osv. Anonymous poster hash: a966a...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Kommer an på. Hvis det er snakk om ekteskap så synes jeg det er rimelig at man har den informasjonen man vil ha om hverandre. Jeg ville muligens sagt til samboer at "jeg synes ikke dette er nødvendig", men hvis han insisterer, hadde jeg bare gitt ham informasjonen. Vil han vite, så vil han vite. Fortid er fortid men fortsatt en del av deg. Han vet det er over, men er han typen som vil ha detaljer så får han vær så god. Å holde ting hemmelig kan muligens bare øke mistanken. Anonymous poster hash: 1865c...ea8
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 I natt spurte kjæresten om exen min. Han lurte på hva han het, hvor han bor osv, men jeg føler absolutt ikke for å snakke om exen min, da exen min ikke var så særlig snill med meg at det gjør noe. Jeg sa til kjæresten min at jeg ikke ville snakke om exen, og da lurte han på hvorfor vi ikke kunne være åpne om alt osv, og at han ikke har noe i mot det om jeg spør han sånne spørsmål. Jeg mener det at exen min er fortiden min og jeg vil helst ikke tenke på han i det hele tatt, og jeg forstår ikke heller hvorfor kjæresten min må vite alt om han.. Jeg har heller ingen interesse om å vite om exene til kjæresten, for det tilhører hans fortid. Hva mener dere? Kjæresten min vet forresten ikke at exen min behandlet meg dårlig, men jeg har ikke lyst å si det for jeg har ikke lyst at han skal synes synd i meg osv. Anonymous poster hash: a966a...4c4 Det er feil å si fortelle noe som du ikke vil fortelle bare fordi din kjæreste ønsker å vite det og han maser på deg eller presser deg for å få deg til å si det. Han bør respektere deg, når du sier at du ikke ønsker å snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Kommer an på. Hvis det er snakk om ekteskap så synes jeg det er rimelig at man har den informasjonen man vil ha om hverandre. Jeg ville muligens sagt til samboer at "jeg synes ikke dette er nødvendig", men hvis han insisterer, hadde jeg bare gitt ham informasjonen. Vil han vite, så vil han vite. Fortid er fortid men fortsatt en del av deg. Han vet det er over, men er han typen som vil ha detaljer så får han vær så god. Å holde ting hemmelig kan muligens bare øke mistanken. Anonymous poster hash: 1865c...ea8 Langt i fra ekteskap.. Så fyren hver 3 uke i 2 dager i ca 8 mnd. Kjæresten min har ikke mistanke om noe som helst, og han er ikke typen som blir sjalu heller. Men exen har jeg ikke kontakt med i det hele tatt (fortalte kjæresten dette), så det er ikke noe å mistenke heller. -TS Anonymous poster hash: a966a...4c4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Det er feil å si fortelle noe som du ikke vil fortelle bare fordi din kjæreste ønsker å vite det og han maser på deg eller presser deg for å få deg til å si det. Han bør respektere deg, når du sier at du ikke ønsker å snakke om det. Han presser meg ikke sånn sett, og han er en veldig snill mann, men han bare ønsker å vite ting om exen min. Jeg ville gjerne vite hvorfor, for om han hadde en god grunn til det så kunne jeg sikkert fortalt om han, men han hadde ingen god grunn. Det er bare det at jeg får en klump i magen når jeg tenker på exen, så jeg orker bare ikke å fortelle om han. Jeg er ferdig med exen for lenge siden.. -TS Anonymous poster hash: a966a...4c4
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Han presser meg ikke sånn sett, og han er en veldig snill mann, men han bare ønsker å vite ting om exen min. Jeg ville gjerne vite hvorfor, for om han hadde en god grunn til det så kunne jeg sikkert fortalt om han, men han hadde ingen god grunn. Det er bare det at jeg får en klump i magen når jeg tenker på exen, så jeg orker bare ikke å fortelle om han. Jeg er ferdig med exen for lenge siden.. -TS Anonymous poster hash: a966a...4c4 Det er bra at han ikke presser deg. Når han ikke hadde noen spesiell grunn, var han nok bare nysgjerrig. Jeg synes at du skal si fra til kjæresten om at du ikke ønsker å bli spurt igjen, om den delen av fortiden din som er i forbindelse med ekser. Dette må han respektere, mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Det er bra at han ikke presser deg. Når han ikke hadde noen spesiell grunn, var han nok bare nysgjerrig. Jeg synes at du skal si fra til kjæresten om at du ikke ønsker å bli spurt igjen, om den delen av fortiden din som er i forbindelse med ekser. Dette må han respektere, mener jeg. Takk -TS Anonymous poster hash: a966a...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå