Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Over 35, kler seg i rosa, flørter med alle, snakker med babystemme og har kroppsspråk som en kry 7-år gammel jente.

Er det noe galt med dem?

Anonymous poster hash: 91a52...eca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... Over 35, kler seg i rosa, flørter med alle, snakker med babystemme og har kroppsspråk som en kry 7-år gammel jente.

Er det noe galt med dem?

Hvor ser du dem?

Har du bildeeksempler?

Skrevet

Har ikke møtt noen av dem. Er det mange av dem der du bor?

Anonymous poster hash: d0f77...481
  • Liker 2
Skrevet

"flørter med alle, snakker med babystemme og har kroppsspråk som en kry 7-år gammel jente"

Jeg ser dette i kvinner i tyveårene også. De får mennene de reklamerer for. Deres tap. Bruker ikke så mye energi på det.

Anonymous poster hash: 28ba4...3ae
Skrevet

Kan ikke komme på at jeg har sett ei sånn dame... i hele mitt liv. Kanskje på TV. Hvor har du dette fra?

• Liker 1
Skrevet

Er det noe galt med dem?

Har de følge når de går ute? Jeg kjenner en voksen dame som er litt sånn. Hun tar seg turer på egen hånd og forsøker å komme inn hos folk. Hun spør om de har bamser eller dukker hun kan få.

Skrevet

Kjenner til 1 stk. Blir litt satt ut...

Merker også at hun prøver å være som meg når vi snakker sammen. Så prøver hun å være som andre når de snakker sammen. Virker veldig rart.

Skrevet

Er det noe galt med dem?

Hvor hen ser du dem?

Skrevet

Fant et eksempel som illustrerer det godt. Person nr 1 i denne videoen....

http://www.youtube.com/watch?v=vJEampOG8s8

Hun kan jo ikke noe for at stemmen hennes høres slik ut. Er innholdet i det hun sier som er viktig.

Anonymous poster hash: 86a6f...0a8

Skrevet

Hun kan jo ikke noe for at stemmen hennes høres slik ut. Er innholdet i det hun sier som er viktig.

Anonymous poster hash: 86a6f...0a8

Stemmen er tilgjort, og kroppsspråket også. Hun prøver å være forførende og søt. Kanskje det er søtt hos 14-åringer, men voksne?

• Liker 1
Skrevet

Hun i videoen er en psykologistudent som spiller histrionisk pasient, by the way..... så hun ER ikke sånn :)

• Liker 1
Skrevet

Har du erfaring med disse videoene?

Vet du om denne serien er bra?

Ønsker også tips om andre videoer om PF.

Han vankin-fyren virker rimelig fucka opp..... tror ikke det er en god lærekilde.... tror generelt ikke videoer på youtube er det, men at man skal ha skikkelig utdanning innenfor området så man forstår det riktig. Brukte bare videoen som et eksempel på en person jeg ikke blir klok på.

Skrevet

Han vankin-fyren virker rimelig fucka opp..... tror ikke det er en god lærekilde.... tror generelt ikke videoer på youtube er det, men at man skal ha skikkelig utdanning innenfor området så man forstår det riktig. Brukte bare videoen som et eksempel på en person jeg ikke blir klok på.

Ok. Takk for tilbakemelding!

Skrevet

Jeg er 30 år gammel og kler meg ofte i rosa. Liker fargen! Men babystemme og kry 7-åring? Jeg kan ikke si at jeg har opplevd noen som helst voksne jenter snakke med babystemme. Jeg har sett at enkelte har en tendens til å gjøre seg veldig dumme og påtatt hjelpeløse, men det har som regel vært hånd i hånd med delvis vulgært kroppsspråk.. ikke kroppspråket til en unge.

Så det høres ut til å være noe galt med damen(e) du beskriver, TS.

Men ikke diss rosa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...