Gå til innhold

Han la ut om følelsene sine...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk melding av en gutt jeg gikk på skole sammen med før. I meldingen sa han at han var forelska i meg og ikke visste hva han skulle gjøre med det. Det var en lang mld med innrømmelser om hvorfor han hadde oppført seg som han hadde og hvorfor han likte meg så godt.

Problemet er at jeg ikke liker han i det hele tatt enn mer som en venn. Vi har vært ganske gode venner, men det har aldri skjedd noe mer mellom oss.

Hva skal jeg svare han? Hvordan skal jeg formulere meg?

Får så dårlig samvittighet... Han bretter ut følelseslivet sitt til meg, og tilbake får hm et slag i trynet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv at du føler deg veldig smigret over at han liker deg så godt. Og at du setter veldig pris på han som person og som venn, men at du dessverre ikke føler mer enn vennskap. Og at du veldig gjerne vil beholde ham som venn.

Anonymous poster hash: 5aa07...422
  • Liker 3
Skrevet

Skriv at du føler deg veldig smigret over at han liker deg så godt. Og at du setter veldig pris på han som person og som venn, men at du dessverre ikke føler mer enn vennskap. Og at du veldig gjerne vil beholde ham som venn.

Anonymous poster hash: 5aa07...422

Ja, si dette. Og at det ikke har noe med han å gjøre, at du ikke har følelser, men at du ikke er klar/interessert i noe forhold for tiden. Det er alltid et slag i trynet å få høre at følelser ikke er gjensidige, så prøv i det minste å gjøre det litt penere.

Anonymous poster hash: a2bf9...53e

Skrevet

Si hva du vil..

Men sier du at du vil beholde han som venn, så burde du sakte men sikkert trekke deg unna han.

Let him move on!

Ellers gir du han ikke et slag i trynet, men et hardt spark i ballene!

Anonymous poster hash: 3008d...37b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...