AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Noen som vett om en butikk som selger hvite selskapskjoler i Bergen? Pris er ikke så viktig, viktigere med god service og ansatte som har litt peiling Anonymous poster hash: 3214f...6f7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Det ligger i alle fall en butikk med selskapskoler i Øvregaten (husker ikke navnet) og Ini Style på Sartor har et godt utvalg av selskapskjoler. Anonymous poster hash: 2999f...f56
happiest Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Hvilken anledning er det til? Lettere å komme med tips da Floyd har en del kjoler, hvis du er heldig har de hvit. Er på telegrafen i byn, i åsane og på lagunen, om jeg ikke tar feil. Coast på kløverhuset har også kjoler. Og Warehouse på exhibition. Hvis du kun skal ha en enkel, så finnes det sikkert på alt fra veromoda til hm.
HjerterEss Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Den som ligger i øvregaten heter gitzi. Der har de i alle farger og varianter og veldig god service
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Hvilken anledning er det til? Lettere å komme med tips da Floyd har en del kjoler, hvis du er heldig har de hvit. Er på telegrafen i byn, i åsane og på lagunen, om jeg ikke tar feil. Coast på kløverhuset har også kjoler. Og Warehouse på exhibition. Hvis du kun skal ha en enkel, så finnes det sikkert på alt fra veromoda til hm. Skal gifte meg, men ønsker en hvit og enkel kjole, mer type selskapskjole enn en bryllupskjole Ja, jeg kunne sikkert funnet en på veromoda/hm. Men jeg er fryktelig dårlig på å finne kjoler som passer meg (eller generelt klær egentlig). Og så blir jeg lei av å prøve og så gir jeg opp ___________________________ Og tusen takk for tips!!!! Kom gjerne med flere! Skal søke litt etter butikkene dere har nevnt, finne ut hvor de holder til etc Anonymous poster hash: 3214f...6f7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Hvis pris ikke spiller noen rolle. ville jeg tatt turen innom en brudebutikk. Belle amie Brudehuset Atelier V Lykke til Belle amie har forresten mange nydelige enkle brudekjoler. Koster ca 10 000. Anonymous poster hash: 88274...28b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Hvis pris ikke spiller noen rolle. ville jeg tatt turen innom en brudebutikk. Belle amie Brudehuset Atelier V Lykke til Belle amie har forresten mange nydelige enkle brudekjoler. Koster ca 10 000. Anonymous poster hash: 88274...28b Vil tro de har mye (om ikke mest?) peiling på kjoler ja Skal ringe dem å spørre litt om utvalget av selskapskjoler/enkle brudekjoler. Takk for svar! Anonymous poster hash: 3214f...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå