Gjest Ethereal Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Jeg sparer håret, det er nå knapt skulderlangt, og glatt og mykt. Jeg varierer mellom Sebastian Threads, den flytende geleen fra John Frieda Sheer Blonde (jeg er ikke blond, men liker den flytende konsistensen) og i tillegg bruker jeg hårsprayen fra Sebastian Laminates når jeg bruker rettetang, etter tips fra frisøren. Du?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Litt skum fra Tech Ni Art og så Sebastian Threads her og. Kjæresten synes imidlertid lukta minner han om at han er bondegutt. Så jeg er på jakt etter noe som er like bra, men som ikke får kjæresten til å tenke på fjøset hjemme når jeg ligger i armkroken...
Gjest Ethereal Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Kjæresten synes imidlertid lukta minner han om at han er bondegutt Det må være litt av et fjøs, for jeg synes den lukter nesten litt vaskepulveraktig; rent og diskret. Ditt spm: har du prøvd Smoothing Groomer i Shaper-serien til Sebastian? Frisøren har brukt den på meg noen ganger, i stedet for Threads, og den gir mykt hold og veldig blankt hår. Vurderes kjøpt når jeg går tom.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Jeg har tykt ,litt tørt brusete hår og bruker Laminates Creama styler, Vis jeg vil ha mer krøller bruker jeg Laminates Curl Perfecting Polish. Men helst bruker jeg bare Sebastian Laminates Detangling milk,det er leave in conditioner.
Gjest Cuddly Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Kommer ann på dagsformen til håret...(er det nyvasket, mye eller lite krøller, tørt, vått, you name it) Liker å fremheve krøllene og ha litt volum. I badskapet mitt har jeg (som jeg bruker mer eller mindre): -Define hårskum (så ok at jeg sjelden kjøper skum fra frisør-merker) -Define spray (den liker jeg godt, faktisk) -Fructis skum (har ikke prøvd det ennå, litt lei av Define-lukta...) -Redken countour shape (flytende gele) -Redken intouch spray (dårlig hold) -KMS Hair play (kjempebra, men håret blir ekkelt å ta i) -glans-spray fra Define -dårlig!
Arkana Skrevet 29. april 2004 #6 Skrevet 29. april 2004 Nå når jeg har langt hår bruker jeg ingenting, men vanligvis har jeg kort hår og da bruker jeg Wella High Hair mousse (fra frisør) hver dag, det er alt. Jeg foretrekker å bruke minst mulig i håret for det sliter på håret.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Det må være litt av et fjøs, for jeg synes den lukter nesten litt vaskepulveraktig; rent og diskret. Jeg synes også den lukter helt ok, men folk oppfatter lukt forskjellig og jeg synes egentlig ikke det er så stas at han tenker på fjøset når jeg har krøllet meg i armkroken. Ditt spm: har du prøvd Smoothing Groomer i Shaper-serien til Sebastian? Frisøren har brukt den på meg noen ganger' date=' i stedet for Threads, og den gir mykt hold og veldig blankt hår. Vurderes kjøpt når jeg går tom.[/quote'] Har ikke prøvd den, men noterer meg tipset og skal høre med frisøren om hun tror det er noe for mitt hår. Har tjukt, kraftig hår som trenger styling med litt hold, men vil samtidig ikke at det skal bli stivt eller klissete, noe som er en liten utfordring. Men takk for tipset!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 -Define hårskum (så ok at jeg sjelden kjøper skum fra frisør-merker) -Define spray (den liker jeg godt, faktisk) Blir du ikke sår og irritert i hodebunnen av stylingproduktene fra Define? Jeg ble kjemperød, fikk småsår og holdt på å klø meg forderva av Define-sprayen. Har vel og merke sensibel hodebunn, men ble litt skremt av dette.
Gjest Cuddly Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Blir du ikke sår og irritert i hodebunnen av stylingproduktene fra Define? Jeg ble kjemperød, fikk småsår og holdt på å klø meg forderva av Define-sprayen. Har vel og merke sensibel hodebunn, men ble litt skremt av dette. Nei, det går helt fint! Er små-allergisk mot hårfarve, bleking, etc., men Define er ok.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2004 #10 Skrevet 29. april 2004 -Lorealserien liss extreme. både shampo, balsam og antifrizz serum :D + loreal intense repair kur når jeg føler for det.. har stripet skulderlangt hår som fort blir frusete...
Ra|cer Skrevet 29. april 2004 #12 Skrevet 29. april 2004 Ingenting.. Eller så sjelden at jeg husker ikke å gidder ikke gå å se etter!
Salt Skrevet 29. april 2004 #13 Skrevet 29. april 2004 Når jeg bruker styling- produkter, bruker jeg Clinique healthy shine serum (elsker det det er helt supert og lukter godt), og eventuelt en glansspray, stort sett Flashlight fra Wella SP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå