AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Min søsters mann fylte år forrige uke. Min mor gav ham en konvolutt med 500 kr. Han takket ikke. Han bare tok imot, åpnet den, spurte lille dattera si om hun visste hvor mye penger dette var. Det var alt. Ingen takk eller håndtrykk. Hva feiler slike mennesker som er så frekke? Min mor er meget fornærmet og jeg er irritert. Hvorfor er han slik, hans foreldre og søstre er jo så høflige og hyggelige! Anonymous poster hash: 7c8a8...1d1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Det er jo bare lommerusk når man er voksne og begge er i familie. Anonymous poster hash: cb8b4...c6c 2
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Min søsters mann fylte år forrige uke. Min mor gav ham en konvolutt med 500 kr. Han takket ikke. Han bare tok imot, åpnet den, spurte lille dattera si om hun visste hvor mye penger dette var. Det var alt. Ingen takk eller håndtrykk. Hva feiler slike mennesker som er så frekke? Min mor er meget fornærmet og jeg er irritert. Hvorfor er han slik, hans foreldre og søstre er jo så høflige og hyggelige!Anonymous poster hash: 7c8a8...1d1 Var ikke moren din kjerring nok til å ta tak i det?
puppepia Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Hvis dette er det verste eksempelet på hans karakter, så er det ikke så mye å fly i flint for. Uhøflig, ja, men selv ville jeg bare ristet på hodet og glemt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå