AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Vanligvis orker jeg ikke å spille spill, men nå er jeg i en tørkeperiode og kjeder meg litt. Får en del oppmerksomhet fra typiske playere, men en av de liker jeg faktisk litt. Har merket at han spiller litt... Gir meg mye oppmerksomhet en dag, for så å ikke si noe på flere dager. Hva er den beste måten å kontre slike taktikker på? Noen som har gode erfaringer? Anonymous poster hash: d8601...a7e
Tabris Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Hvis jeg kjedet meg så ville jeg ignorert slike guttunger og heller funnet meg en hobby. Men det er meg. Har du lyst å bruke tid på dette, så kan du jo spille tilbake. Late som du biter på og så forsøke å snu spillet mot dem.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Noen som fortsatt bruker The Game? Taktikkene ble utdatert rundt 2007. Er kun de enkleste av jentene som fortsatt lar seg spille. Anonymous poster hash: f6b3d...891
Gjest Wanderlust Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Åh, sånt er noe av det verste jeg vet. Spyr over hele greia og de idiotene som tar det i bruk.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Første episode av sesong 3 i Person of Interest viser i de første fem minuttene en dame som eier en slik player så det suser etter.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Første episode av sesong 3 i Person of Interest viser i de første fem minuttene en dame som eier en slik player så det suser etter. Den skal jeg se Anonymous poster hash: d8601...a7e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Hvis jeg kjedet meg så ville jeg ignorert slike guttunger og heller funnet meg en hobby. Men det er meg. Har du lyst å bruke tid på dette, så kan du jo spille tilbake. Late som du biter på og så forsøke å snu spillet mot dem. Det skorter ikke på hobbyene her, bare aktuelle menn. Hvordan snur man spillet mot dem? Anonymous poster hash: d8601...a7e
SmartA Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Tja. Jeg tenker at "det enkle er ofte det beste". Gi dem beskjed i klartekst at de får slutte å oppføre seg som barnehagebarn, og begynne å oppføre seg som mannfolk. Hvis ikke, så gidder du ikke. Faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Den skal jeg se Anonymous poster hash: d8601...a7e Pangserie!!!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Noen som fortsatt bruker The Game? Taktikkene ble utdatert rundt 2007. Er kun de enkleste av jentene som fortsatt lar seg spille. Anonymous poster hash: f6b3d...891 Gutter (altså de som ikke har helt blitt moden enda) som ikke klarer å få seg noe, bruker sånne taktikker ja. Normale mannfolk ler av de som driver på med sånt, for det blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 16d25...77b
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Er helt uenig med de andre her. Å spille er gøy, så lenge ingen av partene legger så me følelser i det. Elsker å leke, stalke og leke mystisk ovenfor en annen person. Den høyeste gangen jeg har lekt med en var når han først fikk meg så imponert over hvir kjekk og insane fin kropp han hadde. Han hadde lenge overtaket, helt til jeg bare beviste at jeg var sinnsykt god i noe som var hans største hobby. Da merket jeg at jeg hadde mer overtaket over han. Han var liksom "etter" meg ofte, uten å være plagsom. Nå er vi liksom begge på det nivået at vi fortsatt synes hverandre er interessante. Hvis muligheten byr seg, leker jeg gjerne spill med han igjen:) lykke til!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Første episode av sesong 3 i Person of Interest viser i de første fem minuttene en dame som eier en slik player så det suser etter. Sjekket det nettopp. Nei, hun "eide" ikke noen som helst. Tåpelige strofer fra begge sider. For øvrig, hvis det var "the game" han spilte så lente han seg ikke inn for å kysse henne men for å lukte på henne, fra halsen og opp til øret, for så å fortelle henne at hun luktet så nydelig. Jeg kjenner til alle de triksene der ja. Hun eide ikke noen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Er helt uenig med de andre her. Å spille er gøy, så lenge ingen av partene legger så me følelser i det. Elsker å leke, stalke og leke mystisk ovenfor en annen person. Den høyeste gangen jeg har lekt med en var når han først fikk meg så imponert over hvir kjekk og insane fin kropp han hadde. Han hadde lenge overtaket, helt til jeg bare beviste at jeg var sinnsykt god i noe som var hans største hobby. Da merket jeg at jeg hadde mer overtaket over han. Han var liksom "etter" meg ofte, uten å være plagsom. Nå er vi liksom begge på det nivået at vi fortsatt synes hverandre er interessante. Hvis muligheten byr seg, leker jeg gjerne spill med han igjen:) lykke til!!! Og det er liksom veldig fint azza. Anonymous poster hash: 16d25...77b
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 (endret) Sjekket det nettopp. Nei, hun "eide" ikke noen som helst. Tåpelige strofer fra begge sider. For øvrig, hvis det var "the game" han spilte så lente han seg ikke inn for å kysse henne men for å lukte på henne, fra halsen og opp til øret, for så å fortelle henne at hun luktet så nydelig. Jeg kjenner til alle de triksene der ja. Hun eide ikke noen. Du såg hvor redd han ble etterhvert? Endret 28. september 2013 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Du såg hvor redd han ble etterhvert? Av skytingen? Det var jo ikke noen kontring til The Game, det var bare plaffing. Vennene hans som hun skjøt? Og så lot hun han gå bare. Hvis han var redd var det fordi hun drepte vennene hans og sto med en gunner klar til å drepe han.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Sjekket det nettopp. Nei, hun "eide" ikke noen som helst. Tåpelige strofer fra begge sider. For øvrig, hvis det var "the game" han spilte så lente han seg ikke inn for å kysse henne men for å lukte på henne, fra halsen og opp til øret, for så å fortelle henne at hun luktet så nydelig. Jeg kjenner til alle de triksene der ja. Hun eide ikke noen. Flere triks du vil dele? Greit å vite...... Anonymous poster hash: d8601...a7e
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Av skytingen? Det var jo ikke noen kontring til The Game, det var bare plaffing. Vennene hans som hun skjøt? Og så lot hun han gå bare. Hvis han var redd var det fordi hun drepte vennene hans og sto med en gunner klar til å drepe han. Vennene hans? Det var gangsterforbindelsene til faren til ei dame han hadde svindlet.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Flere triks du vil dele? Greit å vite...... Anonymous poster hash: d8601...a7e Søk etter "Neil Strauss" på youtube. Det er han som står bak hele den greia. Du får med deg mye av de videoene med han som ligger ute.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Vennene hans? Det var gangsterforbindelsene til faren til ei dame han hadde svindlet. Fortsatt ikke noen god avvising av the game. Han hadde vel to setninger om hvor pen hun var og at hun var den mest spennende dama han hadde møtt og hun hadde en strofe om at hun ikke falt for det, så skjøt hun løs. Ikke noen "eide han". Bare plaffing.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Fortsatt ikke noen god avvising av the game. Han hadde vel to setninger om hvor pen hun var og at hun var den mest spennende dama han hadde møtt og hun hadde en strofe om at hun ikke falt for det, så skjøt hun løs. Ikke noen "eide han". Bare plaffing. Jo da, jo da, jo da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå