AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/-folk-kommer-og-sier-at-de-har-prompet-paa-dama-3259298.html – Fått mye kred for prompingen – Folk bare rister litt på hodet og ler. Men jeg fått mye kred for prompingen min, den icebreakern da Mari var sur og jeg prompet henne i trynet. Det er faktisk mange som har kommet bort og sagt at de har prøvd det, med vekslende hell. Noen gikk det bra for, andre ble det verre for, så ikke skyld på meg, ler Petter, som anbefaler å gjøre noe som ikke er forventet om dama er sur. Er det greit å prompe dama i trynet når hun er sur for å få henne i humør? Hadde det funka på deg? Anonymous poster hash: f77b3...839
Miss Debbie Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Det er aldri greit! Hadde ikke ville hatt en sånn kvalm fyr.
Gjest Tirkes Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Det hadde ikke fungert på meg. Men vet det er mange som synes promping er uimotståelig morsomt og ler enten det er de selv som fiser eller noen andre som fiser. Så kanskje det funker på disse? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Æsj, noe så kvalmt. Hadde bare tenkt "for en latterlig, kvalm fyr" Anonymous poster hash: 6627e...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå