Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg er kjempestor - men har gått ned over 20 kg. på litt over 3 mnd. - ved å legge om kosthold - kutte ut alt snop etc. (+ litt hjelp av akupunktur) - og er godt i gang. (skal ned mye mer ...) Kunne nå tenke meg å prøve med litt trening - men orker ikke tanken på helsestudio med "unge-slanke-velproposjonerte kropper" - det vil bare ta motet fra meg. Har noen av dere noen gode råd om treningsted for oss i XXL størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Ikke vær redd for treningsstudioet! Hvis du tror at det bare er slanke kropper der, så tar du feil! Alle på senteret liker å trene og dermed liker de alle som deler den interessen. Sykling/spinning er bra trening, lite belastning på bena og meget god for kondisjon og utholdenhet PLUSS stor fettforbrenning. Advarsel: Kan gjøre vondt på uvante områder i begynnelsen, men går så over til å bli en ting du bare MÅ holde på med Kurgan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2002 #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg vil foreslå det beste studioet av dem alle: Marka.... Ut og gå i skog og mark! Det blir en ikke så lei av/ det er ikke så ensformig som å gå på tredemølle, en får frisk luft, og bakkene går opp og ned... Glimrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 11. juni 2002 #4 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg vil også anbefale spinning - er selv nå XL og trives kjempefint med spinning! Når det gjelder å "henge med" er det ikke vanskelig ettersom du selv justerer tyngden! Jeg synes det var fantastisk å trene i en gruppe hvor jeg ikke følte at jeg hang etter Dette i kombinasjon med marka som en annen skrev, så blir du ikke så fort lei heller. Jeg hadde lett for å si det var for varmt, regna eller andre "gode" unskyldninger når jeg skulle ut - da er det lettere med et senter...iallefall for meg Uansett hva du velger - lykke til videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. juni 2002 #5 Del Skrevet 11. juni 2002 Så flink du er! Her kan du lese mange gode råd og tips: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...861&forum=10&47 I tillegg vil jeg gjerne få anbefale Friskis & Svettis som er for alle som har lyst tilå bevege på seg, uavhengig av størrelse, fasong, vekt, alder - men bare bryr seg om at du skal trives og ha det bra. http://www.friskissvettis.no Ellers har jo Lasse som vanlig helt rett - marka ligger der gratis og med all verdens muligheter.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 11. juni 2002 #6 Del Skrevet 11. juni 2002 marka...ypperlig valg om sommeren..men om vinteren da? Å trene seg igjennom vinteren er en utrolig fin måte å "glemme" snø og vind og kulde på, og da snakker vi INNENDØRS Men hva er det som trengs først og fremst..jo det er motivasjon og vilje til å "stå løpet ut" Sett deg delmål etterhvert, tenk f.eks. 5 kilo av gangen, etterhvert blir treningen mer og mer lystbetont og til slutt klarer du deg ikke uten (merkelig fenomen, men det må "øves" inn...) uansett, lykke til! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #7 Del Skrevet 11. juni 2002 skiturer er glimrende trening når det muligheter til det på vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonka Skrevet 12. juni 2002 #8 Del Skrevet 12. juni 2002 Gratulerer med vekttap og starten på et bedre liv... Jeg er selv en XXL, eller kanskje en XL nå etter et vekttap på ca. 26 kilo. Jeg har brukt lenger tid enn deg på å ta av, men er veldig fornøyd med mitt vekttap. Og mer skal av! Jeg trener på treningsstudio, og har gjort det helt fra starten av. Jeg trives kjempegodt. Jeg var som deg, full i fordommer, men tok motet til meg og hadde en prøvetime. Det passer kjempefint for store mennesker å trene på slike studioer. Det er jo vi som virkelig trenger dette. Hvis du har råd til det, anbefaler jeg at du tar et par timer med pers. trener for å få lagt opp et treningsprogram som passer deg. Selv turde jeg ikke å delta på gruppetreninger før jeg hadde gått der i flere måneder. Men da var jeg lei egentrening. Så jeg anbefaler at du hiver deg på de letteste gruppetreningene så fort du kjenner deg trygg. Nå er det ikke den ting som jeg ikke er med på, aerobic, step, spinning, pace, ro, kick, bodypump osv.. Jeg håper du tør, og håper du blir positivt overrasket. Hvis du bor i Bergen, så prøv Studio Active. Jeg er ikke glad i turgåing, selv om det er kjempebra trim, derfor fungerer treningsstudio kjempebra for meg, og har helt klart en stor innvirkning på vekttapet mitt, for ikke å snakke om kondisen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå