Gjest Marie Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Noen som kjenner igjen den følelsen? Jeg er der nå. Mulig jeg er trøtt siden jeg sliter med ting og på toppen har jobbet i hele dag, og hatt en hard jobbuke... Blir vel ekstra stresset når man er trøtt... Også venter jeg mensen snart... Men nå er jeg vinne på en sort sti i dag, der jeg bare tenker negativt. Har ikke mann, har blitt såret dypt i kjærligheten og føler meg for stygg... Så i kveld ligger jeg bare å hviler og synes synd på meg selv og tenker nærmest sucidale tanke pga svik i kjærligheten. Men vet jeg har alt å leve for, men jeg stresser sykt med nervene. Noen som har tips som hjelper for å føle seg bedre, noen som kjenner seg igjen...
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg kan kjenne meg igjen med at jeg ikke har kjæreste og at jeg føler meg stygg. Men jeg er ikke virkelig deprimert eller suicidal. Kanskje du kan tenke mer at det ikke spiller så stor rolle hva andre mener om deg. At det viktigste er hvordan du har det med deg selv. Jeg liker å være alene når jeg ikke føler meg på topp. Se på serier jeg liker, og så setter jeg pris på kjæledyret mitt. Så får jeg heller gå ut og møte verden på de dagene jeg føler meg litt bedre. Anonymous poster hash: 3c5c2...61b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Noen som kjenner igjen den følelsen? Jeg er der nå. Mulig jeg er trøtt siden jeg sliter med ting og på toppen har jobbet i hele dag, og hatt en hard jobbuke... Blir vel ekstra stresset når man er trøtt... Også venter jeg mensen snart... Men nå er jeg vinne på en sort sti i dag, der jeg bare tenker negativt. Har ikke mann, har blitt såret dypt i kjærligheten og føler meg for stygg... Så i kveld ligger jeg bare å hviler og synes synd på meg selv og tenker nærmest sucidale tanke pga svik i kjærligheten. Men vet jeg har alt å leve for, men jeg stresser sykt med nervene. Noen som har tips som hjelper for å føle seg bedre, noen som kjenner seg igjen... Jeg har det sånn hver måned, før mensen... Har du det sånn hele tiden eller er det "bare" pms? Anonymous poster hash: 1200f...377
Gjest Marie Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Jeg har det sånn altfor ofte. Men blir værre rett før mensen spesielt hvis noe plager meg. Denne gangen er det slik at jeg har blitt dumpet, så jeg er litt ekstra dypt nede men jeg prøver å hente meg inn igjen, som alltid. Men det er en kamp. Å hvile hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå