Gå til innhold

Trodde jeg hadde møtt "Ham"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en uke på kurs i utlandet og møtte en fantastisk mann. Vi klikket fra vi hilste på hverandre, satt sammen hele uken og hadde lange, koselige kvelder med vin - bare vi to. Masse å snakke om. Innimellom noen pauser hvor han bare så meg inn i øynene og smilte. Siste kvelden sa jeg at jeg likte ham veldig godt og han sa det samme til meg. Jeg kysset ham, og han protesterte ikke. Dagen etter ved frokosten sammen med andre kursdeltakere kom det frem (på spørsmål fra en annen) at han er gift og har barn. Jeg ble så sjokkert at jeg ikke klarte å konfrontere ham med det før han dro til sitt land og jeg til Norge.

Vi har jo snakket sammen hver dag i en uke, og han har ikke fortalt meg om kona og barna. Jeg har vel ikke spurt ham direkte om det, men tok det for gitt at han var singel siden han var så flørtete. Og jeg følte virkelig at dette var Ham. Nå føler jeg meg ganske flau som har trodd at han følte det samme.

Huff, jeg hadde liksom fått litt tro på kjærligheten igjen, selv om jeg bare har kjent ham en uke. Og jeg føler meg teit som nesten har kjærlighetssorg etter så kort tid.

Ville bare si det til noen.

Anonymous poster hash: ad2ab...028
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hug: Jeg føler med deg.

Det er synd at noen er slik at de flørter og gir inntrykk av å være singel.

Du møter nok også snart noen som du trives sammen med, som er singel.

Lykke til! Det finnes mange gode single menn.

Skrevet

Det er ikke utenkelig at han nøt situasjonen selv.

Skrevet

Han er ikke drømmemannen din, han er en drittsekk. Hvem vil vel ha en mann som nevner verken sin kone eller sine barn i samtaler gjennom en hel uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...