Gå til innhold

Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sitter og ser på dette programmet. Akkurat nå har Eli Hagen med partner danset. Tenk så mye penere hun er her med ungdommelig, krøllete hår enn sitt vanlige skyhøye skjærereir. Hun ser mange år yngre ut her.

Endret av Arabella
Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Er både Eli og Carl I med? Ikke sett skal vi danse siden første sesong og orker ikke skru på tvn. *lat*

Skrevet

Er både Eli og Carl I med? Ikke sett skal vi danse siden første sesong og orker ikke skru på tvn. *lat*

Det er første gang jeg ser på det, i denne omgangen altså. Begge er med, men har danset med andre i kveld. Jeg vet ikke om de har danset sammen noen gang.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Det er første gang jeg ser på det, i denne omgangen altså. Begge er med, men har danset med andre i kveld. Jeg vet ikke om de har danset sammen noen gang.

Ja, mente om begge er med i programmet med hver sin partner. Ordla meg litt krøllete. :) Partneren er vel alltid proff danser tror jeg? Ihvertfall var den det i 2005 eller når det var sist jeg så det. Har ikke sett flere sesonger enn deler av den første.

Skrevet (endret)

Ja, mente om begge er med i programmet med hver sin partner. Ordla meg litt krøllete. :) Partneren er vel alltid proff danser tror jeg? Ihvertfall var den det i 2005 eller når det var sist jeg så det. Har ikke sett flere sesonger enn deler av den første.

Partnerne er proffe, ser det ut som. For alt jeg vet, kan de kanskje være kjente :). Jeg husker ikke sist jeg så på dette programmet, er vel som med deg, tenker jeg.

Endret av Arabella
Skrevet

Eli Hagen er virkelig sprek til å være snart 66 år! Hun sa i programmet at hun fyller 66 år om et par uker.

Hun kler et litt roligere hår enn det veldlig høye ja.

Anonymous poster hash: 15347...3f9
Gjest crazycatlady
Skrevet

Og jeg som alltid har ønsket meg sånt hår som Eli har. :ironi:

Skrevet

Ja, håret har utrolig mye å si når man kommer litt opp i årene, eller hva jeg skal kalle det. Man kan gå ti år både den ene og andre veien med hårsveisen.

Ellers ser jeg programmet innimellom andre ting. Elsker kjolene.

Skrevet

Eli Hagen er virkelig sprek til å være snart 66 år! Hun sa i programmet at hun fyller 66 år om et par uker.

Hun kler et litt roligere hår enn det veldlig høye ja.

Anonymous poster hash: 15347...3f9

håper Eli ser seg godt i speilet og ser at hun godt kan ta bort den "høye" delen på håret etter dette programmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...