AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Noen som kan svare på dette? Hva skiller en du vil ha forhold til fra en du bare vil ha sex med? Anonymous poster hash: 064e4...995
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg har en tendens til å ha den beste sexen med fyrer jeg ikke kan fordra sosialt. Ergo å date dem er det ikke snakk om, men sex kan jo skje. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Jeg kan ikke skille de to. En jeg har sex med er en jeg kan tenke meg mer med. Anonymous poster hash: 934de...ac6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Tenker mere på hvordan mannfolk tenker om dette. For de tenker kanskje litt annerledes enn oss jenter, ihvertfall gjør mange det Anonymous poster hash: 993cc...4af
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Jeg har ikke sex utenfor forhold (eller i det minste at det kan bli det), det vil si at jeg ikke gjør noe skille på de to. Skal jeg ha sex med henne må jeg også like henne på det personlige planet. Anonymous poster hash: 3993f...ee1
Gjest JakeGreen Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 (endret) Du må ikke tro at det er noe galt med deg fordi noen ikke er interessert i et forhold med deg. Jeg har 'avvist' mange ganger og blitt 'avvist' sikkert flere ganger enn det. Hun jeg ligger med nå om dagen er en veldig søt jente som jeg har god og munter kjemi med, men jeg føler bare ikke at det er nok der til at jeg ser for meg en fremtid med henne. Rent fysisk er alt som det skal og jeg er veldig tiltrukket, men jeg føler på en måte at vi ikke passer sammen rent personlig. Så det er ikke noe galt med henne på noen måte, vi er rett og slett bare for ulike føler jeg. Men på den andre siden vet jeg ikke nødvendigvis hva det er som gjør at jeg ønsker å være sammen med noen heller. Sist jeg møtte noen hvor jeg tenkte det om så ser jeg i ettertid at hun ikke nødvendigvis var på mitt nivå intellektuelt sett og at hun var ganske naiv og barnslig. Men jeg likte henne av en eller annen grunn. Veldig godt. Er vel ikke alltid så lett å forklare, er det vel? Endret 28. september 2013 av JakeGreen
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Sålenge de er normalt sosialt oppegående etc så er en god mulighet for at jeg vil ha sex med vedkomne. Det er bare for å dekke det begjæret, de seksuelle følelsene. Gjerne etter et par glass vin . Men jeg syns sex er best med noen man kjenner og er glad i, og da må det være en viss kjemi der. Jeg må ha litt sommerfugler i magen og føle at han kjenner det slik for meg også. Sex med en random er bare sex, men sex med en kjæreste er liksom.... kjærlighet? noen ting er vanskelig å forklare
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 For at jeg skal kunne ha et forhold med noen må vi være bestevenner, vi må fungere sammen i det daglige, vi må ha noenlunde samme verdier i livets store spørsmål, i tillegg til å ha fantastisk sex. Med en knullevenn holder det med seksuell kjemi. Anonymous poster hash: e3c0d...024
Gjest Anonym Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Jeg kunne aldri hatt sex med en jeg ikke også tenner på mentalt! Dvs, jeg kunne aldri skilt mellom disse to. Det fysiske og det psykiske henger sammen. Sååå: jeg må bli tiltrukket av han fysisk OG mentalt, yep må være forelska!
Cuckold Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Jeg har en tendens til å ha den beste sexen med fyrer jeg ikke kan fordra sosialt. Ergo å date dem er det ikke snakk om, men sex kan jo skje. Har du vurdert å finne deg en cuckold?. Så kan du fortsette å ha sex med menn du ikke kan fordra sosialt.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Har du vurdert å finne deg en cuckold?. Så kan du fortsette å ha sex med menn du ikke kan fordra sosialt. Nei takk.
Cuckold Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Nei takk. Jeg er lykkelig forelsket jeg, så det var ikke ment som et tilbud, bare et forslag.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #13 Skrevet 29. september 2013 Jeg er lykkelig forelsket jeg, så det var ikke ment som et tilbud, bare et forslag. Som jeg sa: Nei takk.
Gjest Anonym Skrevet 29. september 2013 #14 Skrevet 29. september 2013 Du må ikke tro at det er noe galt med deg fordi noen ikke er interessert i et forhold med deg. Jeg har 'avvist' mange ganger og blitt 'avvist' sikkert flere ganger enn det. Hun jeg ligger med nå om dagen er en veldig søt jente som jeg har god og munter kjemi med, men jeg føler bare ikke at det er nok der til at jeg ser for meg en fremtid med henne. Rent fysisk er alt som det skal og jeg er veldig tiltrukket, men jeg føler på en måte at vi ikke passer sammen rent personlig. Så det er ikke noe galt med henne på noen måte, vi er rett og slett bare for ulike føler jeg. Men på den andre siden vet jeg ikke nødvendigvis hva det er som gjør at jeg ønsker å være sammen med noen heller. Sist jeg møtte noen hvor jeg tenkte det om så ser jeg i ettertid at hun ikke nødvendigvis var på mitt nivå intellektuelt sett og at hun var ganske naiv og barnslig. Men jeg likte henne av en eller annen grunn. Veldig godt. Er vel ikke alltid så lett å forklare, er det vel? Utifra svaret du skrev i en tidligere tråd ( angående å gå til sengs første kvelden, eller vente ), høres du nokså løs ut. Vil bare si at forn mange kvinner , er det ikke positivt at en mann har ligget med mange damer. Det vitner om at han er lite selektiv. Liker at menn, som meg selv er selektiv. Ikke kult å tenke på at han har hatt seg med maaange damer...
Gjest Anonym Skrevet 29. september 2013 #15 Skrevet 29. september 2013 Jeg er lykkelig forelsket jeg, så det var ikke ment som et tilbud, bare et forslag. "Lykkelig forelsket"...Du ser ut til å tenke på å nedlegge flest mulig damer hele tida...
Cuckold Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 "Lykkelig forelsket"...Du ser ut til å tenke på å nedlegge flest mulig damer hele tida... Da tolker du meg nok litt feil.
kills Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 Det vet jeg ikke. Er lenge siden jeg har ønsket å ha et forhold til noen som helst.
Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2013 #18 Skrevet 29. september 2013 Ingenting egentlig. Som en annen sa her oppe, jeg må tenne på han på et mentalt nivå også. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke også kunne hatt et forhold til, eller iallefall blitt forelsket i under de riktige omstendighetene. Men jeg vil ikke ha et forhold, så da blir det bare sex. 2
Gjest JakeGreen Skrevet 29. september 2013 #19 Skrevet 29. september 2013 Utifra svaret du skrev i en tidligere tråd ( angående å gå til sengs første kvelden, eller vente ), høres du nokså løs ut. Vil bare si at forn mange kvinner , er det ikke positivt at en mann har ligget med mange damer. Det vitner om at han er lite selektiv. Liker at menn, som meg selv er selektiv. Ikke kult å tenke på at han har hatt seg med maaange damer... Definer 'løs', er du snill. Nå teller jeg ikke antall partnere, men tror ikke antallet er særlig høyt. Dessuten er det ikke noe jeg går rundt og forteller alle og det er heller ikke noe som står skrevet i pannen min. Jeg er meget kresen og veldig selektiv.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. september 2013 #20 Skrevet 29. september 2013 Noen som kan svare på dette? Hva skiller en du vil ha forhold til fra en du bare vil ha sex med?Anonymous poster hash: 064e4...995 det som skiller er at jeg bare vil ha sex med en som bare er ute etter gøy og g7r klart uttrykk for selv at han ikke vil ha et forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå