Gå til innhold

Kjøpte jeans i størrelse S i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting. Jeg har gått ned i vekt ja, men jeg er ikke tynn eller slank.. ser ikke noe som helst forskjell i det hele tatt.

Før passet jeg ikke inn i størrelse L i bikbok sine jeans, mens i dag måtte jeg først prøve M, som var litt før løs, og endte opp med å kjøpe størrelse S. (Den var nokså stram, men hu i butikken sa den kom til å gå ut litt)

Har også merket en del ny oppmerksomhet, folk sier jeg er blitt tynnere osv.. men jeg ser det ikke selv. Utrolig frustrerende. Jeg har fått en bmi på omtrent 23 nå, så jeg er ikke så veldig tynn akkurat..

Har hørt at folk sier at man ikke ser sin egen nedgang, men jeg burde vel sett forskjell når jeg har gått ned 3 størrelser i klær? :( Ser helt lik ut, og føler meg fortsatt feit, stor og jævlig..

Anonymous poster hash: cca53...c40
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg har bmi på 23.5 og passer og i Small :)

Skrevet

BMI på 23 er ikke akkurat lite nei, og jeans i S på Bik Bok er heller ikke tynt. Men grattis! :)

Anonymous poster hash: 695b1...f13
  • Liker 1
Skrevet

BMI på 23 er ikke akkurat lite nei, og jeans i S på Bik Bok er heller ikke tynt. Men grattis! :)

??

BMI på 23 er helt normalt, og størrelse S er ihvertfall ikke en stor størrelse! Det er helt normalt! Hva mener du folk bør gå? XXS? Det er nok normalt for noen det også, men du kan ikke komme her og indirekte si at S er en stor størrelse.

• Liker 14
Skrevet

Du kan jo ikke være så veldig høy da. Har BMI på mellom 19 og 20 og bruker small eller medium i bukser.

Anonymous poster hash: 28f57...ac0
Skrevet

Størrelser varierer mye. Jeg kan være xxs i et merke, og l i et annet. Selv i samme kjede varierer størrelsen mye ut i fra modell og snitt. Særlig bukser er håpløse, man må bare bruke øyemål og prøve, og ikke se hva som står på lappen med mindre de oppgir tommer og ikke størrelse.

Skrevet

Størrelser varierer mye. Jeg kan være xxs i et merke, og l i et annet. Selv i samme kjede varierer størrelsen mye ut i fra modell og snitt. Særlig bukser er håpløse, man må bare bruke øyemål og prøve, og ikke se hva som står på lappen med mindre de oppgir tommer og ikke størrelse.

^ This.

Og det trenger ikke være ulike merker, etter min erfaring. Det er nok at det er ulike modeller. Det er grunnen til at jeg aldri kan kjøpe jeans på netthandel. Jeg MÅ prøve, for jeg aner ellers ikke om de vil være for små eller for store. Netthandel er til sko, topper, undertøy, tights og skjørt. Ikke jeans - for meg hvertfall.

Skrevet

XXS og L? HAHAHAHAHHA, bullshit. SÅ store forskjeller finnes ikke. XXS er veldig lite, og det finnes ingen typisk L som kommer inn i XXS.

• Liker 1
Skrevet

??

BMI på 23 er helt normalt, og størrelse S er ihvertfall ikke en stor størrelse! Det er helt normalt! Hva mener du folk bør gå? XXS? Det er nok normalt for noen det også, men du kan ikke komme her og indirekte si at S er en stor størrelse.

For eksempel flex buksene til BikBok er meget romslige, tenker det er noe slikt vedkommende tenker på. S generelt er selvsagt ikke stort.

Anonymous poster hash: 45b41...ae1

Skrevet

For eksempel flex buksene til BikBok er meget romslige, tenker det er noe slikt vedkommende tenker på. S generelt er selvsagt ikke stort.

Anonymous poster hash: 45b41...ae1

Ja, det var egentlig det jeg tok utgangspunktet i. :)

Skrevet

XXS og L? HAHAHAHAHHA, bullshit. SÅ store forskjeller finnes ikke. XXS er veldig lite, og det finnes ingen typisk L som kommer inn i XXS. Anonymous poster hash: 695b1...f13

Jeg har bukser i begge disse størrelsene i mitt klesskap. Trener mye, så har muskler rundt hofter/rumpe og et veldig smalt liv. Rette, lave modeller beregnet på jenter uten timeglass krever større størrelser. Modeller som tar hensyn til at jenter ikke er helt rette krever mindre størrelser. Det samme gjelder kjoler, der har jeg stort sett s, men et-par i xs og et-par i l. Vil si jeg er en typisk s.... Men at ulike merker og snitt krever ulike størrelser.

Skrevet

Om du har gått ned i vekt og trenger mindre klesstørrelser så har du jo blitt mindre - grattis! Kanskje du ,å gi det litt lengre tid før du også "ser" det. :)

---

XXS er vel en størrelse 0 i USA, skal godt gjøres å samtidig trenge en størrelse 14 i et annet plagg. :ler: Jeg begynner å svømme i klærne om jeg går opp 1-2 størrelser i forhold til det jeg vanligvis bruker.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke at en og samme person kan variere fra størrelse XS til størrelse L i bukser. Jeg bruker S, så og si alltid. Har noen få plagg i XS og noen få i M.

Du kan få lov til å sole deg i gleden av å ha kjøpt en bukse i størrelse S, trådstarter! Det er også vanlig at den som har blitt tynnere bruker lengre tid enn omgivelsene på å "se" at en har gått ned i vekt.

Skrevet

Jeg har også en veldig kvinnelig fasong. Med pupper, hofter, men smale skuldre og tynt liv. Og jeg må også kjøpe klær i alt fra XS til L. Det er kanskje vanligere at jenter med guttefasong, og litt større jenter, kan bruke samme størrelse hele tiden?

Anonymous poster hash: 93c7b...57e
  • Liker 3
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg er ikke stor og jeg har timeglassfasong.

Skrevet

Jeg har også en veldig kvinnelig fasong. Med pupper, hofter, men smale skuldre og tynt liv. Og jeg må også kjøpe klær i alt fra XS til L. Det er kanskje vanligere at jenter med guttefasong, og litt større jenter, kan bruke samme størrelse hele tiden?

Anonymous poster hash: 93c7b...57e

Jeg skal ikke skryte på meg store pupper, men jeg har en heftig bakende/hofter som ofte trenger litt mer plass enn resten av kroppen, men da er det snakk om én størrelse, eller maksimum to. Venninna mi bruker L, hun veier over dobbelt så mye som meg; aldri i verden om jeg hadde passet hennes klær.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke puppestørrelsen har så mye å si for hvor store bukser man må ha?

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke puppestørrelsen har så mye å si for hvor store bukser man må ha?

Jeg bare refererte til AB-57e som skrev hun hadde en "kvinnelig fasong med pupper, hofter osv".

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg bare refererte til AB-57e som skrev hun hadde en "kvinnelig fasong med pupper, hofter osv".

Jeg prøvde bare dra en morsomhet. :rødme:

Skrevet

Jeg prøvde bare dra en morsomhet. :rødme:

Oh, I was not following. Du er tilgitt om jeg er det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...