Gå til innhold

Halvannen time...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det halvannen time til jeg skal gå og prøve kjolen min og den tilpasset! Jeg sitter her og kikke rpå klokka ca hvert femte minutt og får ikke gjort så aaaaltfor mye fornuftig.

Og nå er det fire måneder, bare 16 uker igjen til prinsen får se meg i den..........!!! :hoppe:

(Skulle hatt en "sparke-klokka-bak" -smiley her!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Det blir moro, du får ha lykke til!!!

Men du? Er det ikke litt tidlig å tilpasse kjolen 4mnd før bryllupet? Jeg gifter meg 19/6 og skal ikke til tilpassing før 26/5. Dette for at jeg garantert ikke skal gå ned/legge på meg noe mer før bryllupet...

Vel, uansett så skjønner jeg gleden din... Jeg gleder meg også veldig til å få tilpasset kjolen, min er foreløpig altfor stor, og det skal bli deilig å prøve den uten sinnsykt mange nåler i!! (Hittill har jeg tråkket på den hver gang jeg har prøvd den, og måttet ha masse nåler i ryggpartiet... blir likssom ikke helt det samme!! :wink: )

blyg :)

Skrevet

Jeg har også tilpasset kjolen min, og gifter meg ikke før 14.08. Dersom man har en stabil vekt er det vel ikke noe i veien for å få ferdig kjolen allerede nå. Det er godt for alt som er gjort.

(Problemet er at når kjolen kommer hjem, så er det alt for lett å vise den frem... :-) )

Skrevet

Hei Hallingbrud..

Ja, jeg er enig med deg at det er godt med alt som er gjort... Og stabil vekt er jo suupert. Jeg derimot, har en tendens til å "ta av" meg et par kilo når jeg har mye å gjøre/tenke på... og spesiellt hvis jeg stresser.

Prøver å ha så mye som mulig klart, sånn at det bare er kjole-tilpassing som gjenstår når det nærmer seg....

Godt vi er forskjellige!! :wink:

blyg :)

Skrevet

Min er også ferdig og var ferdig seks uker før. Helt greit igrunn, selvom jeg ikke syns det for en stund siden. Men nå har jeg så mye annet å styre med..... :ler:

Skrevet

Jeg skal tilpasse kjolen min en uke for dagen, jeg! Er ikke hjemme i Norge foer da...og kjolen er fortsatt under konstruksjon! Blir foerste gang jeg proever kjolen med alt tilbehoer -tiara, sloer (skal ha langt MM-sloer i tynt silkestoff), sko og stroemper og korsett! Kan evt. proeve den flere ganger den uken. Selv proever jeg aa stramme opp litt her og der, saa jeg haaper kjolen maa tas littegrann inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...