Gjest Arbeider Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 (endret) I min omgangskrets er det en del som har vært kjæreste siden ungdomskolen/vgs og som nå er i midten av 20 årene, i ingen av disse forholdene er jentene veldig pene(betyr ikke at de er stygge eller under middels). I flere av dem var guttene blant de mest populære og kjekke. Tilfeldig eller har andre opplevd det samme? Edit1: I min omgangskrets var det også vanligere for de pene jentene å ha kjæreste i ungdomsårene enn ellers så de burde jo vært overrepresentert og ikke underrepresentert som voksne. Edit2: kan også utvide tråden til om dette også gjelder generelt, at forhold med pene jenter varer kortere. Endret 28. september 2013 av Arbeider
Gjest Arbeider Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Hæ? Forstår ikke hva du hæer. 2
Alja Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Forstår ikke hva du hæer. Jeg forstår ikke hva du mener. 1
Gjest Arbeider Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Jeg forstår ikke hva du mener. Er det mindre sannsynlig at noen som er kjærester på ungdomskolen fortsatt er kjærester som voksne om jenta er veldig pen?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Er det mindre sannsynlig at noen som er kjærester på ungdomskolen fortsatt er kjærester som voksne om jenta er veldig pen? Det er vel generelt så usannsynlig at noe som fant hverandre på ungdomskolen er kjærester som voksne at det er ingen reel problemstilling? Anonymous poster hash: 235c6...65f 4
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Har det noe å si hvordan dama ser ut`? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Hvor går grensa for "pen"? Mulig jeg er rar, men jeg har aldri skilt mennesker som pene, mindre pene, stygge etc. Jeg legger jo merke til det hvis noen har utpregede vakre trekk eller om de ser skikkelig gustne ut, men jeg tenker ikke på folk som "pene". Anonymous poster hash: b734a...5e3 2
Steinar40 Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Er det mindre sannsynlig at noen som er kjærester på ungdomskolen fortsatt er kjærester som voksne om jenta er veldig pen? Hvis jenta er populær hos mange gutter/menn så sier det seg selv at sannsynligheten er stor for at hun blir fristet av en annen. Og derfor er det altså langt ifra risikofritt å gå etter den mest populær jenta. Eller den mest populære gutten hvis man er jente.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Ja jeg mener du har et poeng. Det er damer som oftest går ut et parforhold. De pene jentene kan velge blant nye mer på ljønnsmarkedet. De jenter som er middels og mindre pene blir oftere hverende i forhold. Slike jenter er ofte trivelige og ikke så hovne og nedlatende mot menn. Dette gjør også at mannen foretrekker slike kvinner dom livsledsager.
Alja Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Ikke for å være noe innbilsk, men jeg anser meg selv som en pen jente. Har vært i forhold to år, og ja, det hender det er menn som prøver seg men jeg avstår alltid og kunne aldri tenke meg å "falle" for fristelsen. Pen eller ei, så handler det mer som hvordan man er som person. Det finnes da mange mindre pene damer som er masse utro og faller for fristelser. Skulle heller trodd det var de som gjorde det mest, da de kanskje har et større behov for selvtilittsboost. 2
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Ikke for å være noe innbilsk, men jeg anser meg selv som en pen jente. Har vært i forhold to år, og ja, det hender det er menn som prøver seg men jeg avstår alltid og kunne aldri tenke meg å "falle" for fristelsen. Pen eller ei, så handler det mer som hvordan man er som person. Det finnes da mange mindre pene damer som er masse utro og faller for fristelser. Skulle heller trodd det var de som gjorde det mest, da de kanskje har et større behov for selvtilittsboost. Hvorfor det? Det finnes da flust av pene usikre kvinner. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Ikke for å være noe innbilsk, men jeg anser meg selv som en pen jente. Har vært i forhold to år, og ja, det hender det er menn som prøver seg men jeg avstår alltid og kunne aldri tenke meg å "falle" for fristelsen. Pen eller ei, så handler det mer som hvordan man er som person. Det finnes da mange mindre pene damer som er masse utro og faller for fristelser. Skulle heller trodd det var de som gjorde det mest, da de kanskje har et større behov for selvtilittsboost. Hvordan gikk det med han fyren? Jeg leste tråden din for noen uker siden, kom dere tilbake til hverandre? Anonymous poster hash: ca224...94d 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Tror det er tilfeldig. Hvorfor tror du det er slik da? Har du noen tanker om det?
Gjest Gustav Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Det er selvsagt slik at pene folk bytter kjæreste ofte fordi de kan. De som gifter seg tidlig og sånt er jo som regel de som ikke er spesielt pene. Selv tilhører jeg dem som er mindre pene og har hatt samme dame i 15 år. Hadde jeg hadde sjangs på mange andre damer ville det sikkert vært slutt for lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Det er derfor jeg aldri vil gifte meg med en modellvakker kvinne. Da vet man hva hun driver med så snart hun er alene. Mye bedre å få seg en som ser litt gjennomsnittlig pen ut. Sånn at hun ikke er innbilsk eller har en masse beilere som prøver seg på henne hele tiden.
Gjest .-L-. Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Det er selvsagt slik at pene folk bytter kjæreste ofte fordi de kan. De som gifter seg tidlig og sånt er jo som regel de som ikke er spesielt pene. Selv tilhører jeg dem som er mindre pene og har hatt samme dame i 15 år. Hadde jeg hadde sjangs på mange andre damer ville det sikkert vært slutt for lenge siden. Synes ikke det er logisk. Hvorfor tror du de har lyst å bytte vekk kjæresten sin? Blir de aldri fornøyd mener du? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Er det mindre sannsynlig at noen som er kjærester på ungdomskolen fortsatt er kjærester som voksne om jenta er veldig pen? Jeg tror at man blir mindre pen av å være i et forhold. Fordi man slutter å bry seg om hvordan man ser ut. Så har man vært i et forhold i mange år, er man riktignok styggere pga. det. Derfor er de single, eler de som bytter partnere ofte, gjerne penere, og tar mer vare på seg selv.... Anonymous poster hash: 4adae...568
Alja Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Hvorfor det? Det finnes da flust av pene usikre kvinner. Bare en tanke, ellers er jeg helt enig med deg. Det handler ikke om man er pen eller ikke, man kan være like usikker. Usikre jenter faller mest for fristelser og trenger selvtilittsboost vil nå jeg si. Med det er min tanke det at mindre pene jenter er mer usikre enn pene jenter.
Alja Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Hvordan gikk det med han fyren? Jeg leste tråden din for noen uker siden, kom dere tilbake til hverandre? Anonymous poster hash: ca224...94d Det ordnet seg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå