Gå til innhold

Blir kvinner glade hvis en mann (som de synes er kjekk) sjekker dem ut med blikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk øye på ei utrolig deilig dame for litt siden.Hun la merke til at jeg så og dultet borti venninna si og sa et eller annet til henne, Venninna kikker bort på meg. Jeg fortsetter å se på henne, og hun snur seg etter hvert og smiler til meg. Hun var interessert, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da blir de sure

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Trenger ikke nødvendigvis være interessert, men kanskje hun ble smigret?

Hvis noen ser på meg og jeg merker at de syns jeg er pen/søt/whatever så tar jeg det som et kompliment, men stirring og glaning er aldri kult.

• Liker 2
Skrevet

Ja.. hun likte deg..definitivt

Skrevet

Uskyldig hverdagsflørt. Slik har jeg det i alle fall av og til om jeg er i byen å går, på butikken, på skolen osv. Det er hyggelig og gir en selvtilittsboost å flørte med litt blikk og smil. Man føler seg så fresh.

Jeg er i fast forhold.

Skrevet

Eller kanskje hun syntes det var creepy....

Har ikke sansen for menn glaner.

Anonymous poster hash: 4b152...b10
  • Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Jeg blir glad, og tar det som et kompliment på at han synes jeg så bra ut. Jeg har ikke verdens høyeste selvtillit, så greit å få hevet den litt noen ganger.

Opplevde en gang å komme ut av treningssenteret med treningstights og t-skjorte, med støvletter (kan jo ikke bruke inneskoa ute), da var det en fyr som sto i samtale med en annen som tydelig sjekket meg ut og jeg hørte han ble helt skipla i samtalen han holdt gående. Da fikk jeg selvtillitsboost, og synes det var veldig søtt. Men jeg er dårlig på å vite hvordan jeg skal reagere på sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...