Gjest Cevita Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Ikke nettbank, eller hjemmesider, eller mobilbank eller noen ting. Gjør du?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Testet nå - og nei. Anonymous poster hash: 68820...25c
Gjest Cevita Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Hmm... godt det ikke bare er meg da. Men det var jo merkelig... Kom meg ikke inn i går heller... *se bort på regningsbunken som ligger og venter på å bli betalt*
Munchlax Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 (endret) DNBs nettsider nede for andre kveld på rad Etter mange timer med frustrasjon for DNBs kunder fredag kveld, er nettsidene til banken på ny nede. http://www.nrk.no/norge/ny-trobbel-for-dnb-kunder-lordag-1.11268568 Beklager for skikkelig fu*ka innlegg... Endret 28. september 2013 av Naken-Panda
Gjest Cevita Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 DNBs nettsider nede for andre kveld på rad Etter mange timer med frustrasjon for DNBs kunder fredag kveld, er nettsidene til banken på ny nede. http://www.nrk.no/norge/ny-trobbel-for-dnb-kunder-lordag-1.11268568 Beklager for skikkelig fu*ka innlegg... Aha, takker og bukker
Marie90 Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Jeg hadde problemer med dnb i hele går, fungerte ikke fra maskin, ipad eller tlf. Da jeg kontaktet dem ga de meg løsninger som å slette midlertidige filer, slå av og skru på på nytt osv. Ingenting fungerte, men de ba meg bare vente. De mente det var mitt problem og vedkjente seg ikke noe problem med siden, selv om det er velkjent at det stadig vekk er noe galt hos dnb...
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Jeg hadde problemer med dnb i hele går, fungerte ikke fra maskin, ipad eller tlf. Da jeg kontaktet dem ga de meg løsninger som å slette midlertidige filer, slå av og skru på på nytt osv. Ingenting fungerte, men de ba meg bare vente. De mente det var mitt problem og vedkjente seg ikke noe problem med siden, selv om det er velkjent at det stadig vekk er noe galt hos dnb... Null forståelse for systemer eller slikt. Ikke uventet. Det hender også at kundeservice ikke alltid får vite om ting er galt med en gang.
Zzyzx Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Oracle og Evry igjen, ja. Disse to selskapene må jo etter hvert begynne å skamme seg litt.
LittDiva Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Ikke rent sjelen DnB sine sider er nede har litt trøbbel med å få jobben migjort når det skjer. Grrrrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå