AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Noen som har opplevd å få svake tester flere dager på rad? Når fikk du i såfall første skikkelige positive test? Anonymous poster hash: 768d7...8a4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Mener du graviditetstester eller eggløsningstester? Ikke så lett å vite på prøverforum Jeg har bare erfaring med graviditetstester, så du får overse svaret om det var eggløsning du tenkte på. Jeg fikk veldig svake tester tre dager på rad, tror jeg. Dagen før det, så var testen 100% hvit. De ble sterkere når de lå noen minutter over tiden. Den fjerde dagen var streken tydelig og jeg var sikker på at det ikke var en tullestrek. Men ikke en gang på IKM var testen spesielt sterk. HcG er vel høyest i uke 11-14 (tror jeg). Tenkte jeg skulle ta en test da, for morro skyld, for å se om teststreken er like sterk som kontrollstreken.Anonymous poster hash: 7838b...1a6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg tenkte på graviditetstester. Tingen er at jeg, den dagen jeg hadde forventet eggløsning, fikk veldig svakt positivt på graviditetstest. Mensen kom 10. september, og stod med svak strek den 24. september.. EL må dermed ha skjedd mye tidligere.. men nå aner jeg jo ikke hvor lenge etter DPO jeg er. Streken er utrooolig svak, men synlig. Når tenker dere at den bør ha blitt helt tydelig i forhold til de datoene jeg har sagt ovenfor? Anonymous poster hash: 768d7...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå