AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hender det ofte at menn som ikke vil ha barn endrer oppfatning når de treffer den rette dama?Anonymous poster hash: 8bc5f...1ac
glajenta28 Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Det tror jeg nok kan hende ja.. men ville ikke satset på det.. det kan like så godt uke skje og det er en stor sjanse å ta spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Ja, men jeg liker ham så godt. Finner nok ikke en som ham igjen. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha barn selv, og vurderer et barnløst liv, men er fryktelig redd jeg kommer til å angre.Anonymous poster hash: 8bc5f...1ac
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Synes ikke du skal gi slipp på barn dersom det er det du ønsker. . Det er et stort offer for å si d sånn. Du kan ende opp som bitter i en alder av 40 :/ mn dersom du ikke ønsker barn så er jo saken en annen. . Mn jeg syns jo du burde ta han seriøst hvis han sier at han ikke ønsker det. . Da kan du iallfall ikke klandre han senere.. mn skjønner det er kjipt.Anonymous poster hash: 09b2f...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå