AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg kan noen dager ha et ganske bra utseende i ansiktet, og er da skikkelig fornøyd. Andre dager ser jeg ikke bra ut i ansiktet i det hele tatt, og da får jeg egentlig ikke lyst å vise meg for folk. Men jeg går jo selvfølgelig på jobben da, og holder de avtalene jeg har. Men sånn som i dag, hvor jeg er stygg som bare det, så gadd jeg ikke dra til byen som jeg hadde planlagt. Har ikke en gang lyst å gå på matbutikken. Er det noen andre som har dette "problemet" med et sterkt varierende utseende? Anonymous poster hash: fc8fd...030
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Åh jada, syns utseende mitt varierer ganske mye. Stort sett ser jeg OK ut, men noen dager (flere dager etter hverandre) kan jeg se skikkelig ille ut. Får store øyne med mørke ringe rundt, huden ser rar ut og jeg kan nesten ikke se meg selv i speilet. Merkelig. Anonymous poster hash: 2cc2c...05b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Åh jada, syns utseende mitt varierer ganske mye. Stort sett ser jeg OK ut, men noen dager (flere dager etter hverandre) kan jeg se skikkelig ille ut. Får store øyne med mørke ringe rundt, huden ser rar ut og jeg kan nesten ikke se meg selv i speilet. Merkelig. Anonymous poster hash: 2cc2c...05b Store øyne synes jeg er fint. Så når jeg er stygg ser øynene mine mindre ut og resten av ansiktet større/bredere. Anonymous poster hash: fc8fd...030 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Det er visst slik at ansiktet til kvinner varierer i takt med hvor hun er i syklusen. Vi er mer symmetriske (små marginer riktignok), har penere hud, klarere øyne og røde lepper og kinn når vi har eggløsning og er mest fruktbar. Så bare slapp av, det er helt normalt. Jeg tror det er syklusen som har skylden for "gode" og "dårlige" dager enten det kommer til hår, hud eller ansikt for øvrig. Anonymous poster hash: d577c...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Det er visst slik at ansiktet til kvinner varierer i takt med hvor hun er i syklusen. Vi er mer symmetriske (små marginer riktignok), har penere hud, klarere øyne og røde lepper og kinn når vi har eggløsning og er mest fruktbar. Så bare slapp av, det er helt normalt. Jeg tror det er syklusen som har skylden for "gode" og "dårlige" dager enten det kommer til hår, hud eller ansikt for øvrig. Anonymous poster hash: d577c...f8c Sier du det? Tror ikke jeg styres av det. Husker jeg så helt fantastisk ut (for å være meg) en kveld for en stund siden, og da hadde jeg akkurat fått mensen. Anonymous poster hash: fc8fd...030
-Artemis Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Men når man går på p-piller så har vel man ikke disse små forandringene i ansiktet? Jeg har innimellom slike dager der jeg føler jeg ser helt forferdelig ut, men de samme dagene har jeg som oftest sånn ekkel alt er gal depressive søndags-følelse, så det spiller vel litt inn på hvordan jeg føler jeg ser ut. i tillegg er som oftest dette dager der jeg egentlig ikke har gjort noen ting hele dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Store øyne synes jeg er fint. Så når jeg er stygg ser øynene mine mindre ut og resten av ansiktet større/bredere. Anonymous poster hash: fc8fd...030 Store øyne kan være fint, men når jeg har mine dårlige dager med store øyne, så ser jeg alt annet enn fin ut. Ser sliten ut i ansiktet, store slitne øyne og ingen sminke hjelper. Syns selv jeg ser finere ut med mindre øyne. Men helt seriøst, når jeg har mine dårlige dager, så har jeg ikke lyst å bevege meg utenfor døren. Anonymous poster hash: 2e10f...742
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Sier du det? Tror ikke jeg styres av det. Husker jeg så helt fantastisk ut (for å være meg) en kveld for en stund siden, og da hadde jeg akkurat fått mensen. Anonymous poster hash: fc8fd...030 Samme her også, de "stygge" dagene kommer helt tilfeldig. Anonymous poster hash: 2e10f...742
Athene Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Det er relativt små forskjeller, som en selv oppfatter mens andre ikke ser. Og det meste er psykisk. Spør du dine kollegaer og venner om du var stygg mandag og pen tirsdag kan jeg love deg at de ikke har sett noen som helst forskjell...
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Det er relativt små forskjeller, som en selv oppfatter mens andre ikke ser. Og det meste er psykisk. Spør du dine kollegaer og venner om du var stygg mandag og pen tirsdag kan jeg love deg at de ikke har sett noen som helst forskjell... Nei, jeg vet at kollegaene mine ikke er interessert i mitt utseende. Men ellers merker faktisk forskjell på oppmerksomheten. Får en del blikk fra menn på mine gode dager. Anonymous poster hash: fc8fd...030 1
-Artemis Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Nei, jeg vet at kollegaene mine ikke er interessert i mitt utseende. Men ellers merker faktisk forskjell på oppmerksomheten. Får en del blikk fra menn på mine gode dager. Anonymous poster hash: fc8fd...030 Du tror ikke det har noe å gjøre med utstrålingen din da ? De dagene du føler deg bedre vil du jo naturligvis ha bedre selvtillit og derfor blir mer lagt merke til kontra de dagene du føler deg ille og har dårlig selvtillit. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Men når man går på p-piller så har vel man ikke disse små forandringene i ansiktet? Jeg har innimellom slike dager der jeg føler jeg ser helt forferdelig ut, men de samme dagene har jeg som oftest sånn ekkel alt er gal depressive søndags-følelse, så det spiller vel litt inn på hvordan jeg føler jeg ser ut. i tillegg er som oftest dette dager der jeg egentlig ikke har gjort noen ting hele dagen. Akkurat sånn har jeg det også, synes det er fælt med sånne dager. Anonymous poster hash: af079...52c 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Jeg skulle ønske jeg levde i en verden hvor vi ikke kunne se utseende. Eller kanskje jeg skal få meg en blind kjæreste? Anonymous poster hash: fc8fd...030
Erica❤ Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 For øyeblikket er jeg forkjølelt og jeg ser ut som en oppsvulmet breiflabb eller noe...
-Artemis Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Akkurat sånn har jeg det også, synes det er fælt med sånne dager. Anonymous poster hash: af079...52c Ja. Man har liksom bare lyst til å forsvinne inn i en hule der man kan være helt alene Spesielt ille er det jo når man faktisk skal ut å spise med etc. og man føler seg slik. Men men, det går som oftest over, hvert fall for min del, når man kommer over den verste kneipen.
Dunkel Skrevet 29. september 2013 #16 Skrevet 29. september 2013 Uff, ja gjett om! Noen ganger kan jeg se meg selv i speilet og på bilder osvosv og tenke positivt, men så har vi de andre gangene hvor jeg bare virkelig ser rar ut og ligner ikke på meg selv i det hele tatt :S
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. september 2013 #17 Skrevet 29. september 2013 Jeg drakk for mye vin på fredag og ser fortsatt ut som om jeg bør pelle meg hjem til pesthulen min... Men jeg var veldig fin natt til lørdag, da!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #18 Skrevet 29. september 2013 Jeg syns også jeg kan variere ut fra å se fantastisk ut en dag, og helt jævlig ut en annen dag. Men i mitt tilfelle tror jeg det kommer av at jeg i perioder jobber alt for mye, og er helt utslitt, mens jeg i de periodene jeg jobber en "normal" arbeidstid (hva nå enn det er) så ser jeg bra ut. Men det med syklus påvirker vel til en viss grad hos meg også, da jeg har lett for å få hormonelle utbrudd i ansiktet samt bli ekstremt oppblåst under menstrausjon. Anonymous poster hash: 75026...58d
Djungelvrål Skrevet 29. september 2013 #19 Skrevet 29. september 2013 Idag brukte jeg en chanelfoundation på jobb jeg sjelden bruker. Jeg har sett dratt og sliten ut i hele dag. Skjønte ikke hvorfor men så kom jeg på at det måtte være sminken. Er nok helt feil fargetone til meg, den er veldig gul. Ellers syns jeg alltid jeg ser best ut når jeg er brun, men sånn er det vel for de fleste... Jeg ser det også når jeg er sliten, blir veldig mørk under øynene. Takk guuuud for concealer!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Det er relativt små forskjeller, som en selv oppfatter mens andre ikke ser. Og det meste er psykisk. Spør du dine kollegaer og venner om du var stygg mandag og pen tirsdag kan jeg love deg at de ikke har sett noen som helst forskjell... Dette stemmer ikke i mitt tilfelle. Jeg ser på kollegaene mine om de har en dårlig eller god utseende-dag. Enkelte dager kan Kari se helt smashing ut i forhold det hun normalt gjør, og andre dager ser hun "styggere" ut. Men nå legger jeg veldig merke til detaljer da.. Så jeg legger VELDIG godt merke til når folk har en "bra" og "dårlig"-utseende dag:) Anonymous poster hash: 40704...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå