Gå til innhold

Kan jeg gå hjem med en dame i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til flørten min i dag at jeg så at dette forholdet ville ende opp som et vennskap. Jeg klarar ikke å bli forelsket i han. HAn sier at han ikke vil gi meg opp, jeg er drømmedama og han er veldig forelsket i meg. Han vil vente til jeg innser at jeg er forelsket i han (noe jeg føler jeg aldri blir) Jeg har ikke tenkt å vente på det, heller.

Han skal ut på byn med en kamerat i kveld. Eksflørten spør da om hvordan jeg tenker om at om han blir sjekka opp og blir med ei jente heim. Jeg svarte som sant er at vi er ikke kjærester og han gjør som han vil.

Er han så "hodestups" forelsket som han sier ville han vel ikke tenkt tanken om å bli med en jente hjem?

Må poengtere at jeg håper han finner seg en raskt for det er slitsomt at han ikke innser at det er slutt.....

Anonymous poster hash: f76b4...733
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spørr vell for å sjekke reaksjonen din, og fekk nok ikkje den responsen han håpa på.

Han kan fint ta med seg ei dame heim sjølv om han er forelska i deg, men då er han jo ein drittsekk mot ho andre dama når han kun bruker henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...