AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Var en runde i butikkene i dag for å se etter en parkdress, da gutten min har vokst ut av sin. Men jeg synes alle dressene som ble kalt parkdresser var så himla tjukke, såpass at jeg heller ville kalt de vinterdresser. Noen som vet hvor en får tak i tynnere parkdresser nå? Eller har vinterdressene tatt over markedet allerede? Helst ikke kjempedyr heller, da jeg ikke ser noen grunn til å investere i noe veldig kostbart nå som den sannsynligvis må byttes ut mot vinterdress ganske snart uansett. Anonymous poster hash: 9202b...fec
Jade Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Har du outlet-butikker i nærheten av hvor du bor? Warehouse, sports-outlets osv? Der tar de inn varer som de ikke selger lengre i "vanlige" butikker. Og da kan jeg tenke meg at de tar inn sommervarer. Og til en billigere penge også!
plinkyplonk Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 reflex har jo rimelige parkdresser, som er fine å ha nå før vinteren. feks på barnas hus.
Britt Banditt Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Coop Obs har helt sikkert fortsatt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Det er flere svar i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=776249 Anonymous poster hash: 0a87f...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå