AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Det er siste episode av serien i morgen. Hvordan tror dere den ender? Anonymous poster hash: e8083...d91
Kassiopeia Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Nå spoiler jeg her siden det står i overskriften at denne tråden er for siste episode!! Da har jeg sett siste episode, og jeg visste faktisk helt ærlig ikke at det var finalen. Så jeg ble mildt sagt overrasket. Har allerede sett mange som klager på IMDB om hvor kjedelig det var, men jeg er veldig fornøyd med slutten, og det er jeg nesten aldri med seriefinaler. Dette ble jo motsatt av Dexter, som hadde en ubeskrivelig elendig finale! For meg var dette det eneste rette utfallet for Walt. Vi fikk være med på reisen fra begynnelsen til siste slutt. Vi fikk forandringen fra hvordan Walt ble til Heisenberg, og alt det grusomme han gjorde på reisen. Det hadde ikke blitt rett hvis han hadde overlevd. Jeg er også veldig glad for at Jesse fikk sin "lykkelige" slutt, for det fortjente han virkelig. Scenen hvor Walt besøkte Skyler var magisk, det beste øyeblikket i hele episoden for meg var når han innrømte at det hele var for han selv og ikke familien slik han har sagt tidligere, og hvordan det fikk han til å føle seg levende. Alt i alt en bra slutt som løftet hele serien for meg!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Enig, han har sagt hele tiden at han gjorde det for familien, det summerte virkelig serien opp synes jeg når han innrømte at han gjorde det for seg selv. Måten de fikk dratt inn Gretchen og Elliot på var veldig bra. Man så det at Walt fortsatt var bitter på dem, og ville ikke ha deres penger. Man sitter vel igjen med veldig få spørsmål, det meste ble oppklart. Det er kun to ting jeg enda lurer på. 1. Hva var motivasjonen for å drepe Lydia? Hun hadde ikke noe med drapet på Hank å gjøre? Var det bare en unnskyldning for å få brukt om ricin-pulveret? Var det noen som klarte å se at Walt byttet det ut? 2. Det er vel 80 millioner USD som ikke er accounted for, de ligger vel gjemt på Jack's plass, hva skjer med de pengene? Anonymous poster hash: e8083...d91
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Ah, bare glem det første spørsmålet, det er jo egentlig ganske opplagt. Hun presset på for å Drepe Skyler, og det skjønte antagelig Walt. Anonymous poster hash: e8083...d91
Kassiopeia Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 (endret) Ah, bare glem det første spørsmålet, det er jo egentlig ganske opplagt. Hun presset på for å Drepe Skyler, og det skjønte antagelig Walt. Anonymous poster hash: e8083...d91 Hun visste også alt for mye, og kunne satt Skyler og familien i fare på veldig mange måter hvis hun ønsket. I mine øyne var det helt nødvendig at hun måtte dø, på lik linje med Jack og gjengen. Når det gjelder pengene så er vel også det ganske opplagt at politiet finner dem, og da blir det jo tatt inn som bevis. Endret 30. september 2013 av Suvana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå