Gå til innhold

Blivakker, er det ekte vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Favorittfoundationen min var utsolgt i den fargen jeg bruker. Bruker Kanebo sensai fluid finish.

Har lest mye om at blivakker.no selger fake varer, eller at det er gammelt osv.. Er dette sant? Noen som har bestilt litt mer "high end" merker derifra og blitt skuffet?

Anonymous poster hash: 8a955...dc0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var skeptisk til jeg prøvde det selv, har ikke fått noen falske varer fra Blivakker.no :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte tørrshampo fra Tigi fra Blivakker. Den holdt til et "halvt trykk". Det kom ut veldig masse hvitt "støv", mye mer enn det skal. Neste gang jeg trykte ned, skjedde det ingenting. Det kom ingen luft, og hele flasken var utrolig lett, i forhold til forrige gang jeg holdt i den.

Kjøpte også en hårspray samtidig, fra et annet merke. Den virket også til å være uten luft.

Jeg sendte mail, og fikk pengene tilbake. Har heretter ikke handlet fra Bli Vakker.

Skrevet

Har bare gode erfaringer derfra, men har bare bestilt fra dem fire ganger. Andre gangen så manglet ett av fire produkter jeg hadde bestilt i pakken min. Jeg sendte dem mail om det, og fikk det manglende produktet + en fin trøstepremie. Og en beklagelse. Det gikk veldig raskt. Ingenting har vært i veien med de produktene jeg har kjøpt. Det har stort sett kun vært hårprodukter som jeg har shoppet der, kurer, oljer, shampo/balsam osv. Har ikke handlet make-up fra dem.

• Liker 1
Skrevet

Decleorproduktene som kom onsdag er i prima form.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke erfaring med BliVakker. Men jeg stoler ikke 100% på butikker som ikke er autorisert forhandlere av varemerkene de selger. Det betyr ikke at jeg ikke handler på slike steder likevel. Som regel går det jo greitt. Eksempler på slike nettbutikker er BliVakker, Blush, Strawberrynet, AllCosmeticsWholesale, bruktmarkeder som finn.no, qxl, eBay, osv og mange flere.

DE vet gjerne hvor de får varene sine fra. Eller vet de det? Jeg tenker at der er alltid en risiko at de får inn et falskt/dårlig parti av et eller annet. Og at man som kunde KAN være uheldig. Det kan godt hende at de er 100% trygge "hele gjengen", men så lenge det er hemmelighetsskremmeri på hvor de får varene sine fra, så lar jeg ikke tvilen komme de til gode. Ikke på dyre varer, ihvertfall.

Husk at selv om det skulle dukke opp en falsk vare (eller 200) hos en nettbutikk, så betyr det ikke at *alle* varene deres er falske. Selv ikke innen samme merke. Som regel er det nok ekte varer de fleste selger. Og ingen av dem (unntatt kjipe selgere på eBay og finn.no o.l.) selger falske varer med viten og vilje. OG husk også at selv om 1000 kunder sier de har fått ekte varer fra en nettbutikken, så betyr det ikke at alle varene er i tipp-topp stand (eller at de er ekte for den saks skyld).

Endret av Jade
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra:) men, har ikke kjøpt sminke:/ virker litt rart at det er så mye billigere der enn i butikken....

Skrevet

Har bare vært fornøyd med blivakker hittil :-)

Skrevet

Bare dritt. Kommer aldri til å handle der igjen. Totalt useriøs bedrift.

Anonymous poster hash: d878b...c63
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med det jeg kjøpte. TIGI shampoo + balsam og Dermalogica serum + ansiktskrem.

Anonymous poster hash: e974e...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...