AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg har en sønn på fire år. Det har hendt flere ganger at folk har sagt at jeg er en flink storesøster og at jeg er flink med barn. Jeg sier da at jeg er mor til sønnen min. Men da bare ler de og sier at dem trodde at jeg var storesøsteren fordi at jeg ser så ung ut. Jeg er tjuefem år, men jeg er selv enig i at jeg har et veldig ungt og kankje litt barnsligt ansikt. Mange sier at jeg er svært vakker. Men jeg synes det er veldig flaut at jeg ikke har utviklet meg like fort som andre jevnaldrende. Jeg er ikke så høy heller. Anonymous poster hash: fb047...e51
Tropic Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Bare gled deg til du er 40, ser ut som 30 og vennene dine ser ut som 50 14
Gjest Arbeider Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 (endret) Mange sier at jeg er svært vakker. Anonymous poster hash: fb047...e51 Og det er et problem? Edit: er dette en tulletråd siden den er postet i skråblikk og generaliseringer? Endret 28. september 2013 av Arbeider 2
Missy1 Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Vær gla de ikke tror du er bestemora 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Vær gla de ikke tror du er bestemora Ja det hadde vært mye værre. ;-)Anonymous poster hash: fb047...e51 1
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Du er ung, har et barnslig ansikt, og du får høre at du er svært vakker. Må være et fælt first world problem 6
Gjest crazycatlady Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Å, huff, STAKKARS deg!!! Både svært vakker og ser ung ut, det må være grusefullt assa! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Å, huff, STAKKARS deg!!! Både svært vakker og ser ung ut, det må være grusefullt assa! Så lenge hun ikke får slengt stygge kommentarer fra folk som tror hun er tenåringsmor fordi hun ser slik ut og de ser ned på slike, så er det vel ikke noe problem.
Gjest crazycatlady Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Så lenge hun ikke får slengt stygge kommentarer fra folk som tror hun er tenåringsmor fordi hun ser slik ut og de ser ned på slike, så er det vel ikke noe problem. Det var ironisk ment, jeg bare glemte ironi-smileyen. Enig med du. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Jeg opplever det omvendte. Mange tror jeg er mor til min lillesøster, er enkelte som er så frekke å spør om jeg egentlig er mamman hennes men min mamma tar vare på henne til vanlig men jeg bare har henne i helger å når det passer. DET synes jeg er mye verre. bare gled deg over at du slipper slike folk. Anonymous poster hash: a1fb9...95f
Gjest BettyBoop Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Jeg opplever det omvendte. Mange tror jeg er mor til min lillesøster, er enkelte som er så frekke å spør om jeg egentlig er mamman hennes men min mamma tar vare på henne til vanlig men jeg bare har henne i helger å når det passer. DET synes jeg er mye verre. bare gled deg over at du slipper slike folk. Anonymous poster hash: a1fb9...95f Er det mulig?
Gjest Eurodice Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Jeg blir da ofte tatt for å være mor eller tante til barnebarn, og søster til mine barn. Jeg ser ikke bort ifra at synet kan være noe sløret hos noen nå og da .
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Er det mulig? Det er helt sykt. For det første var jeg 14 da hun ble født. Kunne ikke falt meg inn å være gravid da,spesielt siden jeg ikke var seksuelt aktiv enda. For det andre er det ingen av de sin sak. Noen mennesker burde virkelig kunne ti stille av og til. Anonymous poster hash: a1fb9...95f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Vel, jeg har opplevd "verre". Jeg er 33 og mer enn én gang når jeg, pappa (min far) og mine barn på 3 og 1 år er og spiser så tror folk at pappa er mannen min og far til barna. Han er 60 år gammel! Men ser vel kanskje ti år yngre ut, men likevel. Flink bestefar da, heldig der! Anonymous poster hash: 3eb6a...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Jeg blir ofte tatt for å være faren til min lillesøster, og når jeg prøver å si at jeg er storesøstera rister de bare på hodet å ler. :cry: Anonymous poster hash: 543ee...3dc 3
Gjest Eurodice Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Jeg blir ofte tatt for å være faren til min lillesøster, og når jeg prøver å si at jeg er storesøstera rister de bare på hodet å ler. :cry: Anonymous poster hash: 543ee...3dc Faren? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Jeg blir ofte tatt for å være faren til min lillesøster, og når jeg prøver å si at jeg er storesøstera rister de bare på hodet å ler. :cry: Anonymous poster hash: 543ee...3dc Den var kjip. Aldri gøy at folk tror man er mann når man er jente/kvinne. Minner meg om en gang på skolen, da læreren snakket om de tre guttene som var i klassen. Men det var jo bare to. Den tredje var en jente som lignet på en gutt. Stakkars. Anonymous poster hash: 3eb6a...5e7 1
Gjest crazycatlady Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Jeg blir da ofte tatt for å være mor eller tante til barnebarn, og søster til mine barn. Jeg ser ikke bort ifra at synet kan være noe sløret hos noen nå og da . Hæ? Er du bestemor? Kult å bli tatt som mor eller tante i stedet da.
Gjest Eurodice Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Hæ? Er du bestemor? Kult å bli tatt som mor eller tante i stedet da. Jeg ble farmor da jeg var 42 år. Det nytter ikke å ha styring på hva voksne barn driver med, vet du .
Gjest crazycatlady Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Jeg ble farmor da jeg var 42 år. Det nytter ikke å ha styring på hva voksne barn driver med, vet du . Jøss! Jeg trodde du var ca 30 jeg! Hehe, er nok vanskelig å ha styring på det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå