AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg og typen er inne i en fase hvor vi krangler sikkert annenhver dag... Vi har vært sammen lenge, men nå føler jeg vi har en skikkelig kneik. Småting blir store problemer og krangler, og vi bruker begge lang tid på å bli i godt humør igjen. Jeg tror vi begge føler at vi har svelget mange kameler den siste tida. Å gjøre det slutt er uaktuelt. Trenger bare tips til hvordan man kan komme seg gjennom en kjip periode, får nå står vi helt fast. Har det selvfølgelig kjempe bra også, men de dårlige dagene blir bare flere og flere... Anonymous poster hash: 118d5...dad
Havbris Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Kom dere fortest mulig på et samlivskurs der dere lærer dere mye om kommunikasjon og der dere kan få en forståelse av hvordan misforståelser forringer kommunikasjon og skaper misforståelser. Dere trenger kompetanse på å bli gode lyttere og formidlere begge to.
Alja Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Ta en time out. Ikke si ordet "pause" men en time out der dere har en uke for dere selv uten noe særlig kontakt, uten å gå oppi hverandre, uten å gjøre de samme hverdagslige tingene som skaper konflikter. Det går litt i bølgedaler, noen ganger har man bare kortere toleranse for den andre parten enn ellers. Da er det viktig å gi rom og tid til å tenke. Egenpleie:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå