AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 En som nærmer seg 30 år og aldri har hatt kjæreste. Jeg vet jeg burde avslutte ting nå som det ikke har gått så langt, fordi jeg kommer til å ende opp enda mer såra. Jeg vil ha en som er sikker, en som virkelig vil ha meg og forguder meg! Og han sier det ikke har noe med meg å gjøre, men at det er han som har problemer. Han er en skikkelig særing, men jeg elsker å være med han, og har blitt forelsket. Han er utrolig oppegående, snill, morsom og sosial. Godt likt av alle. Men han har ingen erfaring med forhold. Fader å... Er skikkelig lei meg for dette. Jeg har lyst til å fortsette å være med han for å se om han kan forandre seg, men HVIS den tid kommer vil det være lenge til tenker jeg. Vil også legge til at han føler det samme som meg, og jeg skjønner egentlig ikke problemet... Hva burde jeg gjøre nå? Dumt spørsmål, kanskje... Det er så vondt Men med tiden vil det jo bli enda vondere.... Anonymous poster hash: 5239f...328
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 En som nærmer seg 30 år og aldri har hatt kjæreste. Jeg vet jeg burde avslutte ting nå som det ikke har gått så langt, fordi jeg kommer til å ende opp enda mer såra. Jeg vil ha en som er sikker, en som virkelig vil ha meg og forguder meg! Og han sier det ikke har noe med meg å gjøre, men at det er han som har problemer. Han er en skikkelig særing, men jeg elsker å være med han, og har blitt forelsket. Han er utrolig oppegående, snill, morsom og sosial. Godt likt av alle. Men han har ingen erfaring med forhold. Fader å... Er skikkelig lei meg for dette. Jeg har lyst til å fortsette å være med han for å se om han kan forandre seg, men HVIS den tid kommer vil det være lenge til tenker jeg. Vil også legge til at han føler det samme som meg, og jeg skjønner egentlig ikke problemet... Hva burde jeg gjøre nå? Dumt spørsmål, kanskje... Det er så vondt Men med tiden vil det jo bli enda vondere.... Anonymous poster hash: 5239f...328 Kanskje hold litt avstand, til han har funnet ut hva han vil (dersom dere har datet svært lenge og han fremdeles ikke vet)? Hvor lenge har dere datet? Det er ikke uvanlig å bruke litt tid, før man er sikker på om man ønsker å ha et fast forhold. Har han sagt at han er usikker på OM han ønsker et fast forhold nå, eller om han er usikker på om han ønsker et fast forhold med DEG, eller om han er usikker på om han ønsker et fast forhold I DET HELE TATT?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Han var jomfru før han traff meg. Veldig merkelig... Nok en gang, han er en veldig "rar" type på mange måter. Så null erfaring med jenter overhodet altså. Anonymous poster hash: 5239f...328
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Kanskje hold litt avstand, til han har funnet ut hva han vil (dersom dere har datet svært lenge og han fremdeles ikke vet)? Hvor lenge har dere datet? Det er ikke uvanlig å bruke litt tid, før man er sikker på om man ønsker å ha et fast forhold. Har han sagt at han er usikker på OM han ønsker et fast forhold nå, eller om han er usikker på om han ønsker et fast forhold med DEG, eller om han er usikker på om han ønsker et fast forhold I DET HELE TATT? Takk for svar. Skal absolutt følge rådet ditt om å holde litt avstand! Tror nok det er lurt. Vi har datet i 2 måneder. Han er usikker på om han er klar for et fast forhold nå, men jeg tror det er fordi han er redd fordi det er nytt og ukjent med meg, Jeg klarer ikke å la være å tenke at det må være noe med meg. Selv om han sier og sikkert mener også, at det bare er han som er problemet. Hvis han kanskje hadde vært enda mer forelsket så blir man vel ikke usikker? Uavhengig av særhet.. Han har blitt så vant til å være aleine at det å forholde seg til en annen person virker skremmende på han. Anonymous poster hash: 5239f...328
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Han var jomfru før han traff meg. Veldig merkelig... Nok en gang, han er en veldig "rar" type på mange måter. Så null erfaring med jenter overhodet altså. Anonymous poster hash: 5239f...328 Hvordan "rar" er han? Det er ikke så uvanlig at menn og kvinner er jomfruer i 20-årene og videre. En god del er det. Har han aldri hatt kjæresteforhold tidligere, heller?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Hvordan "rar" er han? Det er ikke så uvanlig at menn og kvinner er jomfruer i 20-årene og videre. En god del er det. Har han aldri hatt kjæresteforhold tidligere, heller? Aldri hatt kjæreste nei. han er vel egentlig ikke rar på noen andre måter enn med damer. Han er så oppegående på alt, men ikke det. Han er en kjekk og godt likt fyr, så jeg skjønner ikke helt hva som er greia.Men jeg kan ikke trylle og bestemme hva andre skal gjøre og føle... Anonymous poster hash: 5239f...328
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Han var jomfru før han traff meg. Veldig merkelig... Nok en gang, han er en veldig "rar" type på mange måter. Så null erfaring med jenter overhodet altså. Anonymous poster hash: 5239f...328 Ville holdt meg unna han der.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Takk for svar. Skal absolutt følge rådet ditt om å holde litt avstand! Tror nok det er lurt. Vi har datet i 2 måneder. Han er usikker på om han er klar for et fast forhold nå, men jeg tror det er fordi han er redd fordi det er nytt og ukjent med meg, Jeg klarer ikke å la være å tenke at det må være noe med meg. Selv om han sier og sikkert mener også, at det bare er han som er problemet. Hvis han kanskje hadde vært enda mer forelsket så blir man vel ikke usikker? Uavhengig av særhet.. Han har blitt så vant til å være aleine at det å forholde seg til en annen person virker skremmende på han. Anonymous poster hash: 5239f...328 Trives dere sammen da? Kanskje han bare trenger litt mer tid sammen med deg, før han kan gi et svar? Ta det forsiktig. Gi han rom og tid for seg selv. Angående siste setning om at han er vant til å være alene og å forholde seg til en annen person virker skremmende på han. Kan dere diskutere litt om hva dere ser for dere i et forhold? Kanskje et A4-forhold skremmer han (gift, barn osv) nettopp fordi han har vært så mye alene og kanskje trenger en del alenetid? . Kanskje han er redd for å love ting som han ikke kan holde og dermed skuffe deg? Jeg tror at det er veldig viktig at dere snakker mye sammen! Ikke ta sorger på forskudd. Etter det du fortalte nå, tror jeg at det å holde avstand ikke er det beste rådet. Dere har nylig begynt å møtes, og det tar tid å bli kjent og bli trygg osv. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Aldri hatt kjæreste nei. han er vel egentlig ikke rar på noen andre måter enn med damer. Han er så oppegående på alt, men ikke det. Han er en kjekk og godt likt fyr, så jeg skjønner ikke helt hva som er greia.Men jeg kan ikke trylle og bestemme hva andre skal gjøre og føle... Anonymous poster hash: 5239f...328 Har dere samme fritidsinteresser, tenker likt om ting/ samme syn på ting m.m.? Trives dere godt sammen? Hva gjør dere sammen npår dere møtes?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Trives dere sammen da? Kanskje han bare trenger litt mer tid sammen med deg, før han kan gi et svar? Ta det forsiktig. Gi han rom og tid for seg selv. Angående siste setning om at han er vant til å være alene og å forholde seg til en annen person virker skremmende på han. Kan dere diskutere litt om hva dere ser for dere i et forhold? Kanskje et A4-forhold skremmer han (gift, barn osv) nettopp fordi han har vært så mye alene og kanskje trenger en del alenetid? . Kanskje han er redd for å love ting som han ikke kan holde og dermed skuffe deg? Jeg tror at det er veldig viktig at dere snakker mye sammen! Ikke ta sorger på forskudd. Etter det du fortalte nå, tror jeg at det å holde avstand ikke er det beste rådet. Dere har nylig begynt å møtes, og det tar tid å bli kjent og bli trygg osv. Lykke til! Takk for fint svar Vi trives kjempegodt sammen! Og jeg vil jo gjerne være med han hele tiden. Jeg skal nok likevel holde litt avstand slik at det nå blir opp til han å avtale å treffes igjen. Tror kanskje han trenger det, så han ikke føler at det blir for mye, for fort. Jeg vet det tar tid å bli kjent osv, men det jeg egentlig lurer på er om jeg burde avslutte det nå for å unngå å bli veldig mye mer såret i fremtiden. Ser vel kanskje ikke ut som dette vil gå min vei. Føler iallefall ikke sånn i magen nå av en eller annen grunn. Samtidig er det jo skummelt (og kanskje det dummeste valget jeg noensinne kommer til å ta) om jeg ikke prøver? Uff. Ikke lett å vite hva som er best. Anonymous poster hash: 5239f...328
Gjest anonym Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Synes han høres ut som en bra fyr! Mye bedre med en som var jomfru, enn en som har vært på alt og alle, som så mange holder på idag...ons og ff forhold, nei takk! Vitner om at han er selektiv til hvem han involverer seg i. Synes det er et positivt trekk! Bar at han er sær og, han tør være seg selv. Gi det tid ts!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Har dere samme fritidsinteresser, tenker likt om ting/ samme syn på ting m.m.? Trives dere godt sammen? Hva gjør dere sammen npår dere møtes? Vi gjør alt mulig sammen, går tur, lager mat, en tur på byen, tar en kaffe. Glemte å si fra at vi jobber på samme sted! Og vi er veldig like når det kommer til interesser og verdisyn. Anonymous poster hash: 5239f...328
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Takk for svar. Skal absolutt følge rådet ditt om å holde litt avstand! Tror nok det er lurt. Vi har datet i 2 måneder. Han er usikker på om han er klar for et fast forhold nå, men jeg tror det er fordi han er redd fordi det er nytt og ukjent med meg, Jeg klarer ikke å la være å tenke at det må være noe med meg. Selv om han sier og sikkert mener også, at det bare er han som er problemet. Hvis han kanskje hadde vært enda mer forelsket så blir man vel ikke usikker? Uavhengig av særhet.. Han har blitt så vant til å være aleine at det å forholde seg til en annen person virker skremmende på han. Anonymous poster hash: 5239f...328 Jeg håper at du lar være å tenke at det er noe med deg. Han har jo selv sagt at det er han som er problemet, og da er det lurt om du stoler på han når han sier det.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Synes han høres ut som en bra fyr! Mye bedre med en som var jomfru, enn en som har vært på alt og alle, som så mange holder på idag...ons og ff forhold, nei takk! Vitner om at han er selektiv til hvem han involverer seg i. Synes det er et positivt trekk! Bar at han er sær og, han tør være seg selv. Gi det tid ts! Han er en utrolig bra fyr! Og den dama som får han (hvis han noen gang tør å slippe noen inn) er utrolig heldig. Jeg håper bare denne eventuelle dama blir meg. Han er verdens snilleste. Anonymous poster hash: 5239f...328
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Jeg håper at du lar være å tenke at det er noe med deg. Han har jo selv sagt at det er han som er problemet, og da er det lurt om du stoler på han når han sier det. Jeg stoler på at han mener det han sier der, men jeg trur kanskje ikke han vet selv at det kanskje også har noe med meg å gjøre. Ikke at det er noe galt med meg sånn sett, men at han ikke føler like mye for meg som jeg gjør for han. Anonymous poster hash: 5239f...328
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Han er en utrolig bra fyr! Og den dama som får han (hvis han noen gang tør å slippe noen inn) er utrolig heldig. Jeg håper bare denne eventuelle dama blir meg. Han er verdens snilleste. Anonymous poster hash: 5239f...328 Jeg vil også ha en slik mann Gi det en sjanse. Ta dere god tid Vi gjør alt mulig sammen, går tur, lager mat, en tur på byen, tar en kaffe. Glemte å si fra at vi jobber på samme sted! Og vi er veldig like når det kommer til interesser og verdisyn. Anonymous poster hash: 5239f...328 Dette høres helt supert ut! Takk for fint svar Vi trives kjempegodt sammen! Og jeg vil jo gjerne være med han hele tiden. 1) Jeg skal nok likevel holde litt avstand slik at det nå blir opp til han å avtale å treffes igjen. Tror kanskje han trenger det, så han ikke føler at det blir for mye, for fort. 2)Jeg vet det tar tid å bli kjent osv, men det jeg egentlig lurer på er om jeg burde avslutte det nå for å unngå å bli veldig mye mer såret i fremtiden. Ser vel kanskje ikke ut som dette vil gå min vei. Føler iallefall ikke sånn i magen nå av en eller annen grunn. Samtidig er det jo skummelt (og kanskje det dummeste valget jeg noensinne kommer til å ta) om jeg ikke prøver? Uff. Ikke lett å vite hva som er best. Anonymous poster hash: 5239f...328 Så bra! 1)Det er fornuftig av deg! 2) Gi det en sjanse! Det er dumt å ta sorger på forskudd. De meste av det som vi bekymrer oss for, skjer aldri heller, og det blir mye unødvendig bekymring. Det er dumt å ikke tørre å elske pga at en er redd for å bli såret. Noen sjanser må en ta i livet.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Jeg stoler på at han mener det han sier der, men jeg trur kanskje ikke han vet selv at det kanskje også har noe med meg å gjøre. Ikke at det er noe galt med meg sånn sett, men at han ikke føler like mye for meg som jeg gjør for han. Anonymous poster hash: 5239f...328 Det trenger absolutt ikke å ha med deg å gjøre. Han trenger kanskje bare litt mer tid for å greie å føle like mye. Kanskje følelsene trenger tid for å komme frem, og at dette skjer av seg selv etter en tid når dere fortsetter å møtes. Tror jeg Lykke til! Håper at dere får en fin høst
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Jeg vil også ha en slik mann Gi det en sjanse. Ta dere god tid Dette høres helt supert ut! Så bra! 1)Det er fornuftig av deg! 2) Gi det en sjanse! Det er dumt å ta sorger på forskudd. De meste av det som vi bekymrer oss for, skjer aldri heller, og det blir mye unødvendig bekymring. Det er dumt å ikke tørre å elske pga at en er redd for å bli såret. Noen sjanser må en ta i livet. Du har vel rett i det. Jeg skal følge rådet ditt. Nå er jeg bare spent på om han tar initiativ til nytt treff. Jeg ga uttrykk for at jeg var litt lei meg over situasjonen da vi pratet om det i går, og tror han ble litt satt ut av det. Og at jeg kanskje skremte han litt ved at jeg føler så på det Det var kanskje ikke lurt av meg, men jeg måtte bare si åssen jeg følte det, å holde sånt inne blir helt feil for meg. Anonymous poster hash: 5239f...328
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Nå ble jeg litt løfta opp av svarene deres, tusen takk Føler meg mye bedre nå, og klokere! Anonymous poster hash: 5239f...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå