AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Har fått meg type,vi har nå vært sammen i 5 uker,og det begynner allerede å bli ustabilt og kjærlighetsløst... Men og det er ett stort men,han har vært syk i en del år,dødsyk.. Og har nå begynt og bli dårlig igjen,så han er ganske utafor pga det og må si opp den ene jobben sin. Og har to unger ifra før som han kun orker og ha 2 ganger i mnd, så jeg skjønner at han ikke orker å vise så mye følelser og bruke tid på meg. Han ble dårligere en uke etter vi ble sammen,og siden vi gikk for fort inn i forholdet så er det ikke så mye grunnlag og ikke kjenner jeg han så godt heller så seff er dette helt forferdelig hele situasjonen og ulevelig for han. Men jeg syntes det er utrolig vanskelig og ha det sånn som vi har det nå siden det er i starten på forholdet,og at det har gått ifra masse kjærlige meldinger og masse interesse fra hans sin del til ingenting omtrent.. Ikke har vi sex heller,iløpet av de ukene vi har kjent hverandre har vi sexa 2 ganger,og nå tar han ikke på meg engang,null lidenskap og begjær. Og ikke skyt meg nå folkens,for jeg skjønner jo hans situasjon 100% og forstår at han ikke orker men vet ikke helt hvordan jeg skal takle det her:'( og jeg vill jo ikke gå fra han heller,for jeg er jo forelsket og vill ha han i livet mitt,men man vet ikke hvor lenge situasjonen vill være sånn heller ..... Men han er IKKE dødsyk nå,bare for å understreke det... Og har ett supert hjelpeteam rundt seg... uff jeg føler meg så fæl pga at jeg sliter med å godta det,men jeg vill ha han!jeg vill føle at han er interessert og glad i meg noen som har noen råd???? Anonymous poster hash: f8dbf...d08
Havbris Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Du må nok bare godta at situasjonen er slik den er. Om mannen er alvorlig syk så er det slik det er akkurat nå og da vet du betingelsene for forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå