Gå til innhold

Noe er galt med meg, tenk om jeg våkner en dag å skjønner hva det er ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har latt seg filosofere mye over det ? ...

Hadde det skjedd, what a rush, for et sug i magen det hadde vært ?

Hilsen singel mann 30+ :)

Anonymous poster hash: 47c51...3cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS, jeg vil bare minne deg på at du har glemt å ta tablettene dine i dag :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg valgte heller å finne ut hva som var galt med meg jeg, så slapp jeg det store sjokket og fant ut av ting gradvis. Jeg brukte 4 år av livet mitt på å ta tak i de tingene jeg oppdaget hadde skadet forholdene mine og meg selv og det er nok den beste investeringen jeg har gjort for fremtiden min.

Så siden du vet at noe er galt med deg, er det bare å begynne å finne ut av hva det er.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Skjønte ikke helt? Do explain

Skrevet

Jeg valgte heller å finne ut hva som var galt med meg jeg, så slapp jeg det store sjokket og fant ut av ting gradvis. Jeg brukte 4 år av livet mitt på å ta tak i de tingene jeg oppdaget hadde skadet forholdene mine og meg selv og det er nok den beste investeringen jeg har gjort for fremtiden min.

Så siden du vet at noe er galt med deg, er det bare å begynne å finne ut av hva det er.. ;)

TS her..

Takk,

At du evner å reflektere og tenke rundt dette på denne måten gjør deg verdifull for andre mennesker. Snakker man om "hva er galt med meg" så tror jeg like mye kan ligge i at en undervurderer ens egen verdi ovenfor en selv og andre i mange tilfeller.

Burde det overraske meg at det er kun du som skjønner hva jeg vil frem til tror du ?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg tror ikke man bare våkner en morgen og voila! der er svaret. Jeg tror det er mer sammensatte årsaker, men ofte handler det om at man blir for stresset på en eller annen måte når man møter en som kan være av interesse.

For min egen del har det handlet mye om at jeg brukte vinter og vår på å komme over eksen. Samtidig likte jeg (og tror det var nødvendig for å overleve) å tenke "Jeg er SÅ over ham. SÅ over!" Dermed gjorde jeg noen ærlige forsøk på å få forhold til å funke.

Det var runde på runde med selvransakelser og det var ikke bare hyggelige ting jeg oppdaget. For meg var det en lang vei for å bli "hel" igjen. Nå er jeg vel omsider der og det kan på en måte kalles et rolig rush?

• Liker 1
Skrevet

Sjølverkjennelse kan vere vanskelig, men verdifult.

Trur heller ikkje ein bare plutselig våkner ein dag med ein openbaring om kva som er galt. For meg har det heller komme som gradvis forståelse av korleis eg sjølv fungerer, kva inntrykk eg gjer på andre og korleis andre påvirkar meg. Har brukt eit par år på den prosessen, og er neppe ferdig enno. Men får det stadig bedre med meg sjølv, og det har definitivt vore verdt alle erkjennelser og all sjølvransakelse.

• Liker 1
Skrevet

TS her..

Takk,

At du evner å reflektere og tenke rundt dette på denne måten gjør deg verdifull for andre mennesker. Snakker man om "hva er galt med meg" så tror jeg like mye kan ligge i at en undervurderer ens egen verdi ovenfor en selv og andre i mange tilfeller.

Burde det overraske meg at det er kun du som skjønner hva jeg vil frem til tror du ?

Selv takk. Jeg har valgt å benytte meg av kunnskap og erfaring for å gjøre det enklere for andre å se ting de kanskje bør endre på, så sånn sett har jeg en verdi, som du sier. :) De fleste har feil og mangler og ingen kan være god i alt, men det er viktig at man jobber med de tingene som kanskje hindrer en i å få det livet man ønsker seg.

Som du ser er det ikke bare jeg som er reflektert rundt dette, og det liker jeg å se. Jo flere som velger å ta tak i seg selv, jo flere blir det også som finner kjærligheten! :D

Skrevet

Andre som har latt seg filosofere mye over det ? ...

Hadde det skjedd, what a rush, for et sug i magen det hadde vært ?

Hilsen singel mann 30+ :)

Tja, hvis du er singel og snakker om hva som er galt med deg når det gjelder kjærlighetslivet, så vil jeg gå ut i fra at problemet ditt er at du ikke liker de som liker deg.

Tviler imidlertid sterkt på at denne selverkjennelsen vil gi deg noe rush eller sug i magen.

Skrevet

Tja, hvis du er singel og snakker om hva som er galt med deg når det gjelder kjærlighetslivet, så vil jeg gå ut i fra at problemet ditt er at du ikke liker de som liker deg.

Tviler imidlertid sterkt på at denne selverkjennelsen vil gi deg noe rush eller sug i magen.

Å tenke at problemet er at man ikke liker de som liker en, vil selvfølgelig ikke gi noe rush eller sug i magen. Men å innse at man selv er årsaken til ensomheten eller de dårlige menneskelige relasjonene derimot!!!! For et rush det er når man ser ting klart og klarer å rette opp i det man har gjort galt!! Når man ser at man får andre resultater bare fordi man har jobbet med seg selv, så får man en seiersfølelse som er ubeskrivelig deilig!

Anbefales! ;)

Skrevet

Å tenke at problemet er at man ikke liker de som liker en, vil selvfølgelig ikke gi noe rush eller sug i magen. Men å innse at man selv er årsaken til ensomheten eller de dårlige menneskelige relasjonene derimot!!!! For et rush det er når man ser ting klart og klarer å rette opp i det man har gjort galt!! Når man ser at man får andre resultater bare fordi man har jobbet med seg selv, så får man en seiersfølelse som er ubeskrivelig deilig!

Anbefales! ;)

Forutsatt at man kan bruke denne innsikten til noe konstruktivt, ja.

Det er litt verre når man bare innser at man har vært dum som et brød.

Skrevet

Jeg for min del gikk gjennom en kraftig depresjon og skjønte hva som var galt med meg og livet mitt. Men dette var en prosess, tviler på at slikt skjer over natten.

Anonymous poster hash: 3f8de...ae0

Skrevet

Jeg fikk en gang den her i fleisen:

Noe må være galt, du er pen, smart, kjempehyggelig, har penger, lager god mat og det er alltid rent hos deg, så hvorfor er du singel?

Og da tenkte jeg hurtig da og svarte.

Vel, hadde jeg visst det, så hadde jeg ikke sittet her og prøvd å komme i buksa di.

Hun ble livredd og skiftet hurtig samtaleemne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...