AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg har vært sammen med sambo i to år nå. Tidligere, før våres forhold hadde jeg ett godt forhold til eksen. Vi var bare venner. Aldri gjort noe "tull". Da jeg føler meg "ensom" savner jeg denne ekSen, og vil ha kontakt med han. Trenger ikke finne på ting sammen men han var en så god lytter og en veldig god venn. One if a kind. Hva syntes dere om At jeg ikke får lov til å være med han? Kan også si at sambo tror jeg har gått bak ryggen hans tidlig i forholdet og møtt eks.Anonymous poster hash: 705d0...ef5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Og nei jeg har ikke så mange andre venner som kAn være der slik han var.Anonymous poster hash: 705d0...ef5
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Jeg har vært sammen med sambo i to år nå. Tidligere, før våres forhold hadde jeg ett godt forhold til eksen. Vi var bare venner. Aldri gjort noe "tull". Da jeg føler meg "ensom" savner jeg denne ekSen, og vil ha kontakt med han. Trenger ikke finne på ting sammen men han var en så god lytter og en veldig god venn. One if a kind. Hva syntes dere om At jeg ikke får lov til å være med han? Kan også si at sambo tror jeg har gått bak ryggen hans tidlig i forholdet og møtt eks.Anonymous poster hash: 705d0...ef5 Kan eksen gi deg noe som samboeren ikke kan? Er ikke samboeren din en like god lytter og en like god venn som eksen er? Det er synd at du ikke får lov til å møte eksen, dersom han er en person i livet ditt som er viktig for deg. Kan du evt finne samme vennskap i en venninne som er en god lytter og en god venn?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Ts her.. Sambo er ofte kald og kynisk når det kommer til å prate ordentlig. Ikke missforstå. Han er en fantastisk mann å ha i livet. Men ikke som ett vennskap. Hadde feks. Ikke ville hatt han som en "bare venn".Anonymous poster hash: 705d0...ef5
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Jeg har vært sammen med sambo i to år nå. Tidligere, før våres forhold hadde jeg ett godt forhold til eksen. Vi var bare venner. Aldri gjort noe "tull". Da jeg føler meg "ensom" savner jeg denne ekSen, og vil ha kontakt med han. Trenger ikke finne på ting sammen men han var en så god lytter og en veldig god venn. One if a kind. Hva syntes dere om At jeg ikke får lov til å være med han? Kan også si at sambo tror jeg har gått bak ryggen hans tidlig i forholdet og møtt eks.Anonymous poster hash: 705d0...ef5 Du må jo finne ut hva som er viktigst for deg, og om det er riktig for deg at din samboer bestemmer at du ikke får treffe din venn. Har dere tilsvarende regler omvendt (dvs. har din samboer forbud mot å treffe sine ekser?)) Hvorfor tror han at du har gått bak ryggen hans?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Ts her.. Sambo er ofte kald og kynisk når det kommer til å prate ordentlig. Ikke missforstå. Han er en fantastisk mann å ha i livet. Men ikke som ett vennskap. Hadde feks. Ikke ville hatt han som en "bare venn".Anonymous poster hash: 705d0...ef5 Kanskje du er sammen med feil mann? For meg er det viktig at min kjæreste samtidig er min beste venn. Jeg forstår selvsagt at dette ikke er likt for alle.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Ts her.. Sambo er ofte kald og kynisk når det kommer til å prate ordentlig. Ikke missforstå. Han er en fantastisk mann å ha i livet. Men ikke som ett vennskap. Hadde feks. Ikke ville hatt han som en "bare venn".Anonymous poster hash: 705d0...ef5 Hva betyr dette? Hvordan er kommunikasjonen mellom dere? Hva er fantastisk ved din samboer? Kan noen andre fylle det behovet som du har som din eks fyller? Evt en annen samtalepartner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå