AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg prøver å kutte ned sukkerinntaket, men ser at de fleste matvarer inneholder mye karbohydrater, så blir veldig usikker på hva som er greit å spise og hva som ikke er det. Jeg kjøpte kaviar i god tro om at dette er sunt, men ser at det inneholder en del sukker, og da lurer jeg på om det sunt å spise kaviar? Anonymous poster hash: a3211...3fa
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Det er helt greit å spise kaviar på brødskiven. Det er jo ikke så mange gram du har på en skive uansett.
Sugerøret Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 litt synes jeg personlig ikke er til skade.Men mange mener at sukker er fy uansett Det får bli opp til deg egentlig.
bella_ Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Har tenkt på det samme selv, men valgt å ikke finne det ut. Det er så godt Kos deg du, så lenge du ikke spiser ti brødskriver hver dag går det sikkert fint
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Det er faktisk såpass mye sukker i kaviar at jeg som er fruktoseintolerant (og derfor må holde meg unna sukker) ikke tåler den. Blander ut med majones, eller kjøper den på rosa tube, så går det greit Anonymous poster hash: b400c...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå