AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Heisann, Jeg og samboeren min har prøvd over et år nå uten hell. Min samboer har hatt testikkelkreft, men er helt frisk nå. Legen regner med at han er åraken til at vi ikke har fått ting til. Vi skal nå gå videre og få litt hjelp. Først fikk vi beskjed om å sjekke meg, slik at vi er sikre på at alt er i orden der. Etter gynosjekk så alt bra ut. Har hatt en blodprøve (se på hormonene) nå 2-3 dager etter mens, og fikk beskjed om å komme inn å ta en ny senere for å sjekke egglager. Men, fikk ikke beskjed om når i syklusen det skulle skje? Noen som vet når andre blodprøve skal tas? Anonymous poster hash: 3470f...748
Athene Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Mellom syklusdag 21-23 skal progesteronnivået ditt måles ved blodprøve, dette viser om eggløsning har vært.
MiniMjau Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Egglager (amh) kan du ta når som helst. Om det er prog, så er det på dag 21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå