AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg har i perioder møtt min fuck friend . Har møttes ute og så hjem til meg . Vi møttes på sukker , er alltid han som sender sms om å møtes ( gjerne hver helg) Jeg ble etterhvert lei av hele greia og brøt kontakten. Ble sammen med en ny og tenkte svært lite mer over fuck frienden. Jeg har nå blitt singel igjen og meldte meg inn på sukker... 3 dager senere ser jeg at han også har meldt seg inn under nye brukere. Han ser nok det samme for jeg får så en sms om å møtes , Jeg skriver at jeg ikke er intr. I sex så vi bare spiser ute sammen. Vi har vært på kino, spist og gått tur sammen . Og har det veldig hyggelig sammen uten å ha sex, Så nå begynner jeg jo å bli litt sjarmert av han jeg i utgangspunktet ikke ville ha.... Så mitt spm er , noen som faktisk har endt opp med han som "bare var god nok for sex en gang i blandt "??Anonymous poster hash: 54f29...030
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Ja vært kjærester i snart i to år. Men for min del var han ikke "bare god nok for sex", jeg syns jo han var kjekk og etter hvert som vi ble bedre kjent, fant jeg jo andre sider jeg likte ved han. Og tydeligvis gjorde han det samme hos meg
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Ja! Han er den eneste som har fungert 100% seksuelt med meg. Jeg driver med BDSM, og selv innen det er det mange ulike variasjoner og nyanser som skal matche for at begge skal få full nytelse uten å måtte ty til kompromisser. Så møtte jeg ham, og alt passet helt perfekt! Verken han eller jeg var ute etter et forhold på det tidspunktet, så vi brydde oss aldri om å bli kjent personlig. Det var bare det rent seksuelle og ingenting mer. Så en dag kom han seg ikke hjem pga. snøstorm, så han sov over hos meg... Vi spiste middag, så en film og pratet skikkelig for første gang, og dagen etterpå konkluderte vi begge med at vi var som skreddersydd for hverandre Og i går fridde han! Anonymous poster hash: b579b...17a 2
lykkestor Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Ja, jeg er nå med min gamle ff! Man kan ikke alltid bestemme når man skal bli glad i noen :-) Gratulerer så mye med forlovelse, ab!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå