AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hvordan kan jeg slutte å bry meg om hva andre synes om gutter jeg dater? Utseende er ikke så fryktelig viktig for meg, der må være tiltrekning, men kjærestene mine trenger ikke være pen. Nå har jeg møtt en som er helt fantastisk personlighetsmessig og jeg har det veldig bra sammen med han, han er ikke noe glansbilde, men jeg tenner på han. Det som plager meg nå er hva andre kommer til å tenke når han skal møte vennene mine.. Disse tankene har jeg hatt så lenge jeg har datet.. Noen som kan hjelpe? Kan også legge til at jeg har et like stort problem med hva andre mener om meg, ting jeg sier, hva jeg har på meg osv. Og har tidligere slitt med sosial angst. Anonymous poster hash: 469fe...ded
Gjest Vikky Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Da handler det om å bli trygg nok på seg selv til å gi mer faen. De fleste greier det når de kommer over en viss alder og andre går sånn hele livet. Er det ikke viktigere at du har det bra enn at deg bare skal se ut som noe er bra?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Det er viktig for meg at andre ikke tenker negativt om meg. Er 27 år nå, så det burde vel ha gått over nå om det kunne det.. Anonymous poster hash: 469fe...ded
waco Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Å ikke bry seg om hva andre mennesker er noe av det vanskeligste som finnes. Vi er mennesker, - vi er avhengig av tilbakemeldinger for de handlinger vi gjør av andre mennesker. En normal menneskelig atferd. Men er du sikker på at venninnene dine er så overfladiske at de kun tenker utseendet og ikke personlighet? Tenk om de liker ham for den han er og ikke hvordan han ser ut. Og at venninnene dine ikke brunster på kjæresten din, er ikke det bedre enn at allesammen skal finne kjæresten din visuell seksuell tennende og bare vente på en anledning til du har sovna til å pelle på ham? I så fall er det en meget merkelig vennegjeng du har?
Havbris Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Du må godta at de fleste av oss omgir oss med mennesker som liker oss - eller ikke liker oss. Slik er det vel med deg også - at det er noen mennesker du liker bedre enn andre. Ikke la andre mennesker få ta styringen i ditt liv - og det gjelder også valg av partner. Noen vil like din partner og noen vil ikke like din partner. Ta styring i eget liv og betrakt omgivelsene som medspillere men ikke dommere. Du er din egen dommer!
Alja Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Just do it. Det er så enkelt. Jeg hadde det slik før. En dag bare la jeg alt av slike tanker bort og jaggu var det hardt i starten, men fy SØREN så fri jeg følte meg når jeg lyktes med det!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Just do it. Det er så enkelt. Jeg hadde det slik før. En dag bare la jeg alt av slike tanker bort og jaggu var det hardt i starten, men fy SØREN så fri jeg følte meg når jeg lyktes med det! Nå når man gjør det kommer sikkert selvtilliten også. Med selvtillit vil ikke usikkerheten på partneren synes for andre.Anonymous poster hash: e666e...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå