AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #21 Skrevet 30. september 2013 Min var 3 år da vi sluttet å bruke vogn. Anonymous poster hash: 6a20b...c9c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #22 Skrevet 1. oktober 2013 Bruker vogn ganske mye, har ei Emmaljunga Spider. Den er såpass god å trille og bruke, at den blir mye brukt. Å selv om ungen vil gå litt, så er det gull å kjøre matvarer oppi. Har ikke bil, å ungen er 3 år. Anonymous poster hash: e263e...50a
Gjest Marmot Skrevet 1. oktober 2013 #23 Skrevet 1. oktober 2013 Dette tror jeg kommer veldig an på hvor mye dere går! Har dere bil og kjører stort sett overalt, trenger dere nok ikke vogn etter 2-3 års alderen. Går dere mye, vil dere ha bruk for vogn lenger. mange som gnåler om hvor ille det er med 3-4-åringer i vogn osv, men hva er egentlig den prinsipielle forskjellen på det og å kjøre ungen i bil? Skal man bare gå en tur for moro skyld er det selvsagt fint å la større unger gå selv, men skal man rekke jobb og barnehage om morgenene er vogn (evt sykkelsete/sykkelvogn) gull! Dette er jeg enig i. Gutten min fyller 3 i desember, og vi har en vogn stående. Får en del kommentarer på at han er så gammel at han ikke trenger den mer, men vi går alle steder vi skal. Der vi bodde før hadde vi 1 km til barnehagen, og han gikk selv omtrent fra han kunne gå, men da hadde vi også god tid, siden jeg aldri jobbet mer enn 80%. Nå bor vi ved siden av bhg så vogna står for det meste parkert i gangen hjemme, men jeg tar den med når vi skal på byturer o.l Har i alle fall ikke tenkt å kvitte meg med den før neste sommer, kanskje ikke da heller.
Arkana Skrevet 1. oktober 2013 #24 Skrevet 1. oktober 2013 Vi kjører for det meste, men på kjøpesenter og generelt handleturer samt på ferie brukte eldstemann vogn til han var nesten 3. Greit med et sted å hvile hvis det tar litt tid. Lillebror er 2 år 7 mnd og bruker fremdeles vogn på handleturer, og kommer nok til å bruke vogn en stund ennå.
Gjest Keikolina Skrevet 1. oktober 2013 #25 Skrevet 1. oktober 2013 Mine er 2 og 3, bruker kun dobbeltvogn. De sover ikke i barnevogn i barnehagen lenger. Har kun kjøpt vogner på finn.
Gjest Riskjeks Skrevet 1. oktober 2013 #26 Skrevet 1. oktober 2013 Vogner er forresten veldig praktiske til handleturer også når man ikke har bil Har med meg vogna når jeg handler alene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå