Gjest selungen Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 I går morgen så var jeg på hjemmesiden til Hertz, fant en leiebil og bestilte fra kommende mandag og i 14 dager fremover, Jeg la inn all info om allt og så trykker send, så kom det opp at ikke kortet mitt kunne brukes , jeg oppdager at de skulle ha 200 dollar ( i norsk valuta da) som ekstra gebyr og hvis ikke jeg hadde det, ville leiebilavtalen kanselleres, dette hadde ikke jeg på kortet, jeg så ikke den beskjeden før etter at jeg hadde trykket send. Så tenkte jeg at da får jeg heller leie hos Avis som ikke skal ha dette ekstra gebyret, og skrev inn alle data der, men fikk beskjed om a det gikk ikke, så jeg syntes det var rart.... pengene hadde jeg på kotoen siden ikke det gikk med hertz. Jeg hadde heller ikke fått noen epost med noe som helst info fra de. Klokka 1000 sjekker jeg kontoen, da var det gått ut penger fra kontoen til Hertz. Jeg ringer de, og de sier at ikke finner de avtalen, de påstår at de ikke har trukket pengene osv......... Da jeg og prater med de påstår de at det heller ikke står på hjemmesiden at de skal ha de ekstra beløpet, men det gjør det faktisk når man skal legge inn info jeg ble sendt fra den ene tll den andre , kundeservice skulle ringe meg tilbake, klokka ble 1555, jeg hadde ikke hørt noe fra kundeservice, ringer da tilbake til hertz, nei da når jeg endelig kom frem så var kundeservice stengt, må vente til Mandag. Jeg reiste opp til flyplassen der jeg skal hente bilen for å vise de kontodokumentasjon, men han kunne ikke gjøre noe heller, må vente på kundeservice. Det er en del penger det er snakk om , jeg må ha leiebil på Mandag klokka 0600 men kundeservice åpner ikke før 8, og jeg har ikke økonomi å legge ut for en annen leiebil i mens. Jeg vil ikke anbefale dette firmaet ti noen andre
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg ble forsøkt svindlet av AVIS, og broren min opplevde svindelforsøk av Europcar, så det er vel hele bransjen det er noe galt med. Anonymous poster hash: 81700...cb2
Gjest selungen Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Jeg har heldigvis alltid hatt flaks med Avis men de hadde ikke noen bil inne, så jeg ender vel med å krangle til meg pengene mine igjen asap og så hente bil et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå