Gå til innhold

Lurer på om jeg spontan aborterte for et år siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig på en hendelse for et års tid tilbake. Lurer på om det kanskje kan ha vært en spontan abort.

Jeg husker at jeg hadde vondt i hodet, en rar type hodepine. Jeg hadde også feber, 38.5 grader. Husker ikke om jeg hadde mensliknende smerter, men jeg husker at jeg skjønte at noe var på gang der nede. Gikk på do, og så det var rødt, ferskt blod i trusen. Tørket meg, og det kom mer blod. Men det var ikke ekstremt mye. Blødde en slags vanlig mensblødning noen dager, og så kom det noen småblødninger her og der i ca 1mnd.

Må jo nesten nevne at jeg gikk på p-piller og hadde husket alle, men hadde sex ca. 1mnd før denne hendelsen (kan ikke huske om jeg glemte en pille da).

Tror dere dette kan ha vært en spontanabort? Jeg gikk til legen, for jeg tenkte jeg hadde fått en kjønnsykdom. Tok tester, men de var negativ.

Anonymous poster hash: 14447...c85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Alle blødninger kan være spontanabort. Det kan man ikke vite, med mindre man opsøker lege mens det står på.

Anonymous poster hash: 6e77c...46b
Skrevet

Det kan ha vært det, men det kan like gjerne ha vært en større blødning ifbm ppillebruk.

Det hender avogtil - og man er jo ofte mer utsatt for infeksjoner osv i gravidteten(selv var jeg forkjølet en gang i måneden hele tenåringsperioden), så man vet aldri.

Anonymous poster hash: 05a4c...91b
Skrevet

Mellomblødning kanskje. En SA eller noe annet. Du får nok aldri svar på dette.

Anonymous poster hash: ee869...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...