Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For noen uker siden ble jeg kjent med en mann, vi møttes ute på byen og dro hjem for sex. Har i etter tid flørtet over Snap Chat, han sender veldig ofte bilde av penisen sin til meg noe som er helt greit, men jeg sender ikke bilder av meg til han, noe han heller ikke maser etter. Liker han bare å sende bilder av penisen sin eller?

er han ute etter oppmerksomhet? forstår meg ikke helt på han ,noen dager sier han at han liker meg og vill ha meg mens andre dager er han bare frekk.. jeg har vært ærlig hele tiden om at jeg liker han, og vill ha sex med han.

Er han ikke interesser?

Er han bare ute etter sex eller vill han noe mere?

tips til hvordan jeg skal forholde meg til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg. Den lysende glasskula forteller sannheten vettu. Hilsen orakel orangutang.

Skrevet

Han er interessert i sex, men ikke noe mer.

Anonymous poster hash: c449b...21c
  • Liker 1
Skrevet

Hei.

For noen uker siden ble jeg kjent med en mann, vi møttes ute på byen og dro hjem for sex. Har i etter tid flørtet over Snap Chat, han sender veldig ofte bilde av penisen sin til meg noe som er helt greit, men jeg sender ikke bilder av meg til han, noe han heller ikke maser etter. Liker han bare å sende bilder av penisen sin eller?

er han ute etter oppmerksomhet? forstår meg ikke helt på han ,noen dager sier han at han liker meg og vill ha meg mens andre dager er han bare frekk.. jeg har vært ærlig hele tiden om at jeg liker han, og vill ha sex med han.

Er han ikke interesser?

Er han bare ute etter sex eller vill han noe mere?

tips til hvordan jeg skal forholde meg til det?

Synes du selv han høres seriøs ut?

Hvor seriøs virker du selv?

Dere møttes på byen, dro hjem og hadde sex. Han har siden sendt bilder av penisen sin til deg...

Helt utrolig at folk gidder å holde på sånn...Liker ikke ordet, men for meg høres dere begge billige ut!

Skrevet

Han har tydligvis heller ikke noe respekt for deg. Du ser jo ut til og ikke ha noen grenser...Du har sex med en fremmed fyr, han sender deg flere bilder av sitt kjønnsorgan, du sitter bare og tar imot...og håper på noe seriøst..Hallo? Hvilke signaler sender du selv ut liksom..

Så spør du oss her hva han vil...........

Skrevet

Har hun i det hele tatt sagt at hun er interessert i noe dønn seriøst med denne mannen? Og hvis hun er billig, ja hva er han da?

Anonymous poster hash: da541...d86
Skrevet

Har hun i det hele tatt sagt at hun er interessert i noe dønn seriøst med denne mannen? Og hvis hun er billig, ja hva er han da?

Hvis du leser hva ts skriver sier hun følgende : "jeg har vært hele tiden ærlig på at jeg liker han"....Videre : "Er han ikke interessert? Er han bare interessert i sex eller vil han noe mere?"

Tydelig at ts vil noe mer, men lurer på hvor han står.

Hvis du leser svaret mitt , skrev jeg at de begge er det! ( billige )

Les litt nøyere før du svarer neste gang...

Skrevet

Han vil ha sex ja, hadde han ville blitt kjent med deg så hadde dere heller holdt på med flørting og spørsmål fra hans side. Men når han sender bilder er det jo ganske tydelig hva han vil ha av deg. Hvis du allerede har fått følelser for han burde du kutte ut sånn at du ikke blir mer såret.

Skrevet

Hvis du leser hva ts skriver sier hun følgende : "jeg har vært hele tiden ærlig på at jeg liker han"....Videre : "Er han ikke interessert? Er han bare interessert i sex eller vil han noe mere?"

Tydelig at ts vil noe mer, men lurer på hvor han står.

Hvis du leser svaret mitt , skrev jeg at de begge er det! ( billige )

Les litt nøyere før du svarer neste gang...

Kanskje du bør la være å plukke ut ting fra ts sitt innlegg som vender det slik du vil? ts skriver: "jeg har vært ærlig hele tiden om at jeg liker han, OG VILL HA SEX MED HAN.". Ergo trenger ikke dette bety at ts er ute etter noe mer enn sex eller noe useriøst men at hun tiltrekkes og kanskje bare er ute etter å ha et seksuelt forhold med denne mannen. Det er umulig å lese ut ifra den setningen hva ts mener, egentlig. Så det trenger absolutt ikke tolkes som at ts vil noe mer enn bare sex? Ts spør også tilslutt: .

"Er han bare ute etter sex eller vill han noe mere?

tips til hvordan jeg skal forholde meg til det?" Sier ts noe om at hun helt klart vil ha noe seriøst med denne mannen? Hun bare spør hvordan det han sier og gjør kan tolkes. Ja hun skriver at hun liker han og er interessert, men ikke på hvilken måte. Seksuelt eller følelsesmessig..

Synes også det er utrolig latterlig å kalle folk billige fordi de har ONS, la folk få leve som de vil. Om de er beskytta og får noe ut av det så ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Kanskje du bør la være å plukke ut ting fra ts sitt innlegg som vender det slik du vil? ts skriver: "jeg har vært ærlig hele tiden om at jeg liker han, OG VILL HA SEX MED HAN.". Ergo trenger ikke dette bety at ts er ute etter noe mer enn sex eller noe useriøst men at hun tiltrekkes og kanskje bare er ute etter å ha et seksuelt forhold med denne mannen. Det er umulig å lese ut ifra den setningen hva ts mener, egentlig. Så det trenger absolutt ikke tolkes som at ts vil noe mer enn bare sex? Ts spør også tilslutt: .

"Er han bare ute etter sex eller vill han noe mere?

tips til hvordan jeg skal forholde meg til det?" Sier ts noe om at hun helt klart vil ha noe seriøst med denne mannen? Hun bare spør hvordan det han sier og gjør kan tolkes. Ja hun skriver at hun liker han og er interessert, men ikke på hvilken måte. Seksuelt eller følelsesmessig..

Synes også det er utrolig latterlig å kalle folk billige fordi de har ONS, la folk få leve som de vil. Om de er beskytta og får noe ut av det så ser jeg ikke problemet.

Hvorfor lager ts en tråd der hun spør hva han vil, hvis ikke det ligger mer der fra hennes side?

Jeg sa jeg ikke liker å bruke ordet billig, men blir forundret over at ts i det hele tatt vurderer at han skal ta henne seriøst, etter BEGGES oppførsel...Og ja, jeg synes det er billig å sende ut bilder av eget kjønnsorgan bl.a !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...