AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Kan folk se at man har sett på youtube-videoene deres? Altså den som eier videoen eller kanalen? Anonymous poster hash: b4de9...c53
Sillicious Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Jeg tror man kan se hva du har sett på om de er inne på profilen din.. Men om du ikke er innlogget er det ikke mulig,nei :-)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Puh Så hvis man er inne på kanalen til en person, ikke innlogget så lagres det ikke noe info om besøkende ellernoe? Anonymous poster hash: b4de9...c53
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Jeg tror man kan se hva du har sett på om de er inne på profilen din.. Men om du ikke er innlogget er det ikke mulig,nei :-) Anonymous poster hash: b4de9...c53
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Puh Så hvis man er inne på kanalen til en person, ikke innlogget så lagres det ikke noe info om besøkende ellernoe? Anonymous poster hash: b4de9...c53 Nei, man kan ikke se det enten du er innlogget eller ei. Det eneste man "legger igjen" (om du er innlogget) er demografisk informasjon når man ser en video. Alder, kjønn og nasjonalitet. Anonymous poster hash: ad7bb...590
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Jeg har hatt 1,5 millioner som har kikket på mine videoer. Ingen info om hvem det er. Får kun opp alder, hvor de bor (land). Eneste personlige informasjonen jeg som kanaleier kan få er dersom noen legger igjen kommentarer, eller abonnerer på kanalen. Men, dersom du har egen kanal, altså er innlogget, så vil alle videoer du ser på lagre seg i en liste, det er vel de siste 10 000 visninger som vises der, men det er det altså bare du selv som kan se. Så det er bare å snike rundt på YT Anonymous poster hash: 0b7c9...fa3
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg får rett som det er et hint om at noen av de kanalene jeg ser på har likt en bestemt video. Så du legger nok igjen mer info om deg selv enn bare de rent demografiske. Særlig når du klikker likes-buttons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå