AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg har ikke tid til å dra til frisøren, så jeg vurderer veldig sterkt å farge håret hjemme. Er det noen merker som er bedre enn andre av butikkfargene? Og følger de tall-skalaen som frisøren gjør? Jeg er en 7 på fargeskalaen. Håret mitt har sin naturlige farge, så jeg frykter ikke at det byr på noen fargekræsj. (Og om det blir stygt, så vokser det alltids ut igjen,.. :-) )Anonymous poster hash: 58cff...f2f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Har god erfaring med loreal casting. Iallfall hvis du ønsker natur farge (altså uten rød eller lilla skjær). Da må du kjøpe de med koden 700. Det er mørk blond/ lys btun. Antar den går litt mer mot brun enn blond da butikkfarger alltid er en nyanse mørkere enn det som står på pakken. Jeg bruker 500 som skal være lys brun for å oppnå vanlig brun farge. Men hvis du vet dette så går det nok bra Anonymous poster hash: 34b3a...2e6
Amuletten Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 H&M sine har faktisk vært best i test flere ganger, de er halve prisen og jeg syns det blir kjempefint. Har veldig langt hår som jeg har farget i mange år med den fargen, og håret mitt er ikke hverken ødelagt eller stygt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Takk for svar! :-) Jeg er ute etter en mørk brun-farge, det gjør ingenting om den blir rød med tiden, jeg synes det er fint. :-)Anonymous poster hash: 58cff...f2f
Stormborn Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 H&M sine er så fulle av dritt og fargen holder jo ikke... Jeg brukte den nye til Garnier her om dagen og ble superfornøyd! Koster 170 kr. på Kiwi, men er verdt det når hårfargen faktisk lukter godt
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Jeg har kun hørt negativt om hm sine utenom nå da.. anbefaler loreal casting på det sterkeste, den er ikke så "hard". Den har mye nyanser og glans, men skal du ha mørkebrunt så kjøp den det står lys brun eller brun på. Den det står mørkebrunt på blir svart. Ikke glem dette det gjelder alle butikkfargerAnonymous poster hash: 34b3a...2e6
Stormborn Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Hva slags farge det blir spørs veldig på hva man har fra før av... Og hvis man vil ha helt mørkebrunt burde man velge det og heller overleve å ha svart hår i to dager
muffin26 Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 jeg liker syoss,den er veldig god og ikke så dyr.
Maria12345 Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for svar! :-) Jeg er ute etter en mørk brun-farge, det gjør ingenting om den blir rød med tiden, jeg synes det er fint. :-)Anonymous poster hash: 58cff...f2f schwarzkopf natural and easy 580! Perfekt mørke brun farge, veldig god etterbehandling og fargen holder lenge :D
LittDiva Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Nå husker jeg ikke hva den heter ( skal sjekke ,når jeg får tid ) men den eneste som visstnok er i en krukke i stedet for flaske. Koster ikke mye og kjempe enkel og bruke.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 schwarzkopf natural and easy 580! Perfekt mørke brun farge, veldig god etterbehandling og fargen holder lenge :D Vil ikke denne passe til de som har naturlig farge i 5-skalaen?Anonymous poster hash: 58cff...f2f
Maria12345 Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Vil ikke denne passe til de som har naturlig farge i 5-skalaen?Anonymous poster hash: 58cff...f2f Anner ikke, vet ikke om de følger tallskalaen på samme måte som frisør heller.. tror ikke de gjør det altså.. Men her har du oversikt over alle sammen: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Haar/Haarfarge/Natural-Easy.htm Endret 1. oktober 2013 av Maria12345
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Tusen takk for svar! :-)Anonymous poster hash: 58cff...f2f
Lillemeg25 Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 H&M sine er så fulle av dritt og fargen holder jo ikke... Jeg brukte den nye til Garnier her om dagen og ble superfornøyd! Koster 170 kr. på Kiwi, men er verdt det når hårfargen faktisk lukter godt Samme her. Den beste jeg har prøvd så langt Den lukter godt og holder seg glansfull lenge. Imotsettning til mange andre som falmer etter kort tid
Gjest Applestore Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har blitt veldig glad i den nye til Loreal (?) Olia- serien. Den gir et veldig naturlig resultat
Nerine_ Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har blitt veldig glad i den nye til Loreal (?) Olia- serien. Den gir et veldig naturlig resultat Garnier, jeg fikk super skjoldete hår av den. Dårligste fargen jeg har prøvd noensinne.
Gjest Applestore Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Garnier, jeg fikk super skjoldete hår av den. Dårligste fargen jeg har prøvd noensinne. Garnier, samma greia Hm, tydelig at den fungerer ulikt. Jeg har bare brukt den ved to fargninger nå, men er veldig mye mer fornøyd med denne enn noe annet jeg har brukt tidligere.
Stormborn Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har blitt veldig glad i den nye til Loreal (?) Olia- serien. Den gir et veldig naturlig resultat Er den jeg er fornøyd med Har mye å si på hårtype da! Garnier, jeg fikk super skjoldete hår av den. Dårligste fargen jeg har prøvd noensinne.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Har vært på butikken og det var ikke så mange farger å velge mellom. Hva synes dere om garnier 574? Anonymous poster hash: 58cff...f2f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #20 Skrevet 3. oktober 2013 Hva du enn gjør, IKKE gå for swarzkopf! Håret brekker av pga det er så sterkt middel Anonymous poster hash: 88550...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå