AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hei kjære lesere, Jeg har veldig lyst på barn det vil samboeren min og. Det eneste er at jeg er klar for å få barn akkurat, han ønsker å vente i 2 år. Så jeg har tenkt å slutte på p-pillen uten at han vet det, er det noen av dere som har gjort det? Eller noen dere kjenner som har gjort det? Tips og erfaringer er velkommen. Anonymous poster hash: a8848...873
Populært innlegg kareen Skrevet 28. september 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 28. september 2013 Eier du ikke respekt for samboeren din? 78
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Håper han er utro mot deg i nærmeste framtid. Anonymous poster hash: 60e9b...28d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Veldig tåpelig og slutte med p-pillen uten at sambo vet om det, her snakker vi om tillit. Hvis du skulle bli gravid hva da? Det er ikke bare og tro at får man baby så er det happy days altså. Begge må være enige er tross alt stort ansvar vi snakker om her. Anonymous poster hash: ee8d9...652 10
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 selvfølgelig eier jeg respekt for han.. han vil jo ha barn uansett.. Anonymous poster hash: a85be...c3e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Ja han vil ha baby sier du, men ikke akkurat nå. Det er ikke bare dine behov en må tenke på her. Anonymous poster hash: ee8d9...652 27
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Håper han er utro mot deg i nærmeste framtid. Anonymous poster hash: 60e9b...28d Unødvendig. Jeg synes det er et stort tillitsbrudd å slutte med prevansjon uten å si det til partneren, og å lure en mann oppi en graviditet synes jeg er ganske forkastelig. Han har rett til å ta et valg han også, du kan ikke velge for ham. Å få barn er stort og et enormt ansvar. Om han vil vente 2 år så har han nok en grunn til det, enten økonomisk, at han ikke er helt klar for ansvar etc. Å vente med barn kan være en ansvarsfull ting å gjøre. Kan du heller ikke snakke med ham om det? Kanskje dere kan komme opp med et kompromiss? Anonymous poster hash: f1fcc...205 16
Rosewood Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 For all del ikke gjør det. Hvis han vil vente så må du nesten respektere det. Det er skikkelig dårlig gjort å hoppe av pilla uten at han vet det. 3
Tabris Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Vær så snill og si at du er et troll? 5
Gjest Froskejenta Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Tenk at du må faktisk lyve til han OG barnet resten av livet? Det er en stor hemmelighet å bære på... Det er et enormt tillitsbrudd, så hvis han finner ut av det blir det nok vanskelig for han å stole på deg. Uansett, så handler det faktisk også om barnet, at barnet er ønsket av BEGGE foreldre er en stor fordel. Du kan ikke bare tenke på dine egene ønsker når du planlegger å skape et annet menneske. Dere er to om å skape det! Jeg kjenner et par jenter som har gjort dette, det har alltid endt i brudd. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke gjøre det, hvis ikke for samboeren din sin del, så i det minste gjør det for barnet ditt! 3
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Ikke gjør det. Eller finn deg en annen partner som vil ha barn asap.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Kan ikke skjønne at du er villig til å utføre et så grov tillitsbrudd mot partneren din! Hva om han velger å gå i fra deg, fordi han er som han sier; IKKE klar for barn enda. Anonymous poster hash: 0de02...912 6
Gjest heklepleddet Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Skamme deg skulle du, TS! Det du tenker å gjøre her er jo faktisk å lure samboeren din inn i en felle. Ja, du sier at han vil ha barn uansett, men å gå bak ryggen på ham på den måten er bare respektløst og egoistisk. Det er en grunn til at han vil vente, det være seg økonomi eller andre forberedelser. Dere trenger uansett å snakke sammen ordentlig ut om dette. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Stakkar unge, er det første jeg tenker. En unge skal ikke brukes som en brikke i et spill mellom deg og samboeren din. Har det falt deg inn at det er en mulighet for at samboeren din vil vente fordi han føler han ikke er klar? Hva slags pappa tror du han blir da? Det er ikke rosenrødt å ha barn, og det er ikke alle som smelter når de ser en nyfødt baby og glemmer at de egentlig ikke ville ha barn i utgangspunktet.Anonymous poster hash: 29150...f04 2
Athene Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 I mine øyne er dette et større tilitsbrudd en utroskap i et forhold. Kvinner som viser så stor egoisme ender som regel opp som alenemødre før eller senere uansett. 20
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Hei kjære lesere, Jeg har veldig lyst på barn det vil samboeren min og. Det eneste er at jeg er klar for å få barn akkurat, han ønsker å vente i 2 år. Så jeg har tenkt å slutte på p-pillen uten at han vet det, er det noen av dere som har gjort det? Eller noen dere kjenner som har gjort det? Tips og erfaringer er velkommen. Anonymous poster hash: a8848...873 Her er et tips, hadde jeg funnet ut at du hadde gjort noe slikt mot meg mot min vilje hadde jeg dumpet deg og reist til andre siden av jordkloden så kan du bare sitte igjen der alene med ungen. Anonymous poster hash: a044b...3c7
Alja Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Dette er et TROLL. Det er kun for å skape ville reaksjoner, intet annet. Ingen er SÅ dumme. Og om de er det, så er det i alle fall ingen som sier det høyt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Du er et jævla egoistisk og forkastelig menneske. Anonymous poster hash: b2023...52e
Gjest Wilhelmine Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Hvis du respekterer og er glad i mannen din, så lurer du ham ikke til å bli far mot hans vilje. Du sier "han vil ha barn uansett", men hvorfor har du det så travelt? Hvorfor teller ditt ønske om barn nå mer enn hans ønske om å vente noen år? Jeg har ikke troen på å lure folk til å få det som en vil...
Bad Advice Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Dette er et TROLL. Det er kun for å skape ville reaksjoner, intet annet. Ingen er SÅ dumme. Og om de er det, så er det i alle fall ingen som sier det høyt. Dette er kvinneguiden! De som er SÅ dumme henger her! (Det er jo halve morroa)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå