AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Jeg bruker Libero strl 3 til min baby som veier over 6 kg. Før det brukte jeg pampers et eller annet, men de begynte å lekke. Nå lekker Liberobleiene også. Skal ingenting til... Skiftet klær sikkert 4 ganger i går. Dritt lei.. Hva gjør jeg nå? Hvilke bleier er tørre? Må jeg opp en størrelse? Det lekker opp mot ryggen, på siden.. Har ikke skiftet til disse bleiene nylig. Anonymous poster hash: 35038...0b5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Ingen som vet? Ingen bleieeksperter her? Anonymous poster hash: 35038...0b5
MockingJay Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Vi lekker hvergang vi bruker libero, skikkelig herk! Husk at bleier kan lekke fordi de er for små også, og kanskje det var derfor pampersen lekker? Men husker du å brette ut bleien da?;p Sambo her er kronisk til å glemme..
Orchideae Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Her hadde vi mye lekkasjer i starten med pampers, de lakk tvers igjennom hele bleien og ikke bare på sidene. Byttet til libero og hadde lite problemer med de. Når bleiene har begynt å lekke har det ofte hvert fordi bleien begynner å bli for liten. Vi bruker også en størrelse større på natt. Så her er det nr. 5 på dag og 6 på natt. Om du bruker nr. 3 kan du forresten prøve Coop sine. Veldig gode og billige bleier.
Stinelin Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Her sliter vi også med lekkasjer. Har prøvd Pampers og Libero i ulike størrelser, men det lekker likevel. Er det ikke meningen at man skal slippe å skifte tissebleier gjennom natta? Jeg skifter ihvertfall 1-2 ganger for at han skal holde seg tørr. Gutten er 3-4 uker, (ukjent vekt, 4kg ved fødsel) og Libero 3 fungerer best. Må prøve Coop 3 også, det har jeg ikke tenkt på at fantes engang.
acna Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Rema1000-bleier bruker vi. Dessverre kjøpte mannen en pk libero og nå har babyen tisset gjennom hver natt,... Husk å brett ut kantene på bleien, og hvis babyen er en gutt så må luren peke nedover når du lukker bleien.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Har kjøpt både pampers og libero, så får vi se.Anonymous poster hash: 35038...0b5
Skogsprinsessa Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Husk at for store bleier også kan lekke!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Vi måtte gå ned en størrelse når det lakk og det hjalp Bruker Pampers. Men tar du på bleien riktig?(vi gjorde det feil en stund :fnise) Anonymous poster hash: f0ac3...46a
Stinelin Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Vi har hatt lekkasjer med både Libero og Pampers 1 og 2, og har funnet ut at Libero 3 fungerer best, selv om den også lekker. Men hvordan setter man den egentlig på feil...? Sørger for at tissen ligger nedover (det gjør den uansett), bretter ut på sidene, og strammer sånn passe rundt magen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Vi har hatt lekkasjer med både Libero og Pampers 1 og 2, og har funnet ut at Libero 3 fungerer best, selv om den også lekker. Men hvordan setter man den egentlig på feil...? Sørger for at tissen ligger nedover (det gjør den uansett), bretter ut på sidene, og strammer sånn passe rundt magen. Vel, her sluttet det å lekke når jeg ikke brettet ut på sidene Men det kan jo være at det er jeg som tar på feil! Vi bretter bare ut på sidene heeeelt bakest der det ofte kommer bæsj ut på kanten. Ellers lar vi bretten ligge innover rundt hele låret. Det er jo også to stoppere før det lekker ut. Anonymous poster hash: f0ac3...46a
Stinelin Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Vel, her sluttet det å lekke når jeg ikke brettet ut på sidene Men det kan jo være at det er jeg som tar på feil! Vi bretter bare ut på sidene heeeelt bakest der det ofte kommer bæsj ut på kanten. Ellers lar vi bretten ligge innover rundt hele låret. Det er jo også to stoppere før det lekker ut. Anonymous poster hash: f0ac3...46a Det må prøves
ablaze Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Jeg gikk fra Pampers til COOP sine og er kjempefornøyd. Klarer 12 timers natt uten å lekke
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Ok, problem... Libero sin lekker. Både strl 3 og 4. De, Libero, mener at man da kan prøve en annen type, men av samme merke. Vet ikke om jeg gidder å kaste bort penger på det? Kjøpte comfort 4. Og så har jeg Pampers active fit eller noe, lekker ikke! :D men stinker tiss!!!! Virker nedtensom om den blir fuktig? Stinker sv buksen etter det har vært tiss i bleia! What?.. Blir gæren! Pampers lekker ikke mye (fuktig) og stinker tiss, Libero stinker ikke, men lekker mye. Må jeg prøve alle på markedet eller? Skal jeg prøve pampers baby dry, er det verdt det? Erfaringer? Blakker meg på bleier jo Anonymous poster hash: 35038...0b5
pusleline Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 Vi må muligens snart skifte str, bruker nr3 active fit fra pampers. Men blir "rå" og lekker av og til på natt.
IreneUtålmodig Skrevet 3. oktober 2013 #17 Skrevet 3. oktober 2013 Hadde det sånn med eldstemann når han brukte libero og pampers, men med minstemann så bruker vi alltid rema1000 eller Coop bleier. Prøvd Libero et par ganger men da lekker det ¨på han å
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #18 Skrevet 3. oktober 2013 Pampers og Libero lekker for våre på 9 måneder så vi bruker Maxi (First Price, Kiwi) og noen med Mumitroll på fra Bunnpris: de holder i alle fall urinen på plass og lekker ikke.Anonymous poster hash: 19b1b...539
Sunshine Skrevet 4. oktober 2013 #19 Skrevet 4. oktober 2013 Vi bruker Pampers baby dry på natta fordi den holder på mer tiss enn active fit som vi bruker på dagtid. Nå er jenta vår en del eldre, men vi har gjort dette i over et år. Vi sliter med lekasjer når vi bruker Libero, og har hatt det sånn siden hun ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå