Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette en fil som kan legges inn på ens egen mp3-spiller eller må man ha egen spiller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er dette en fil som kan legges inn på ens egen mp3-spiller eller må man ha egen spiller ?

En mp3-cd inneholder mp3-filer som du kan legge inn på hvilken som helst mp3-spiller. Du kan også spille den av på en cd-spiller.

Skrevet

så boka kommer på en cd som så må legges inn på pc etc for deretter legges inn på mp3-spiller?

Skrevet

Du kan spille den direkte av på pcen også. Mange cd-spillere tar også mp3.

Anonymous poster hash: 593ee...aae
Skrevet

så boka kommer på en cd som så må legges inn på pc etc for deretter legges inn på mp3-spiller?

Stemmer nesten... Jeg kobler mp3-spilleren til PCen og putter CDen i CD-rom. Og så flytter jeg filene direkte mellom enhetene.

Jeg har sett på f.eks. bokkilden.no at det også fins mp3-filer å få kjøpt (laste ned). Det kan være et greit alternativ dersom man ikke er interessert i CDen.

Skrevet

Stemmer nesten... Jeg kobler mp3-spilleren til PCen og putter CDen i CD-rom. Og så flytter jeg filene direkte mellom enhetene.

Jeg har sett på f.eks. bokkilden.no at det også fins mp3-filer å få kjøpt (laste ned). Det kan være et greit alternativ dersom man ikke er interessert i CDen.

bokkilden hadde jeg glemt, sjekke der jeg da. synes dert blir så teit å måtte ende opp med cd'r som jeg ikke bruker bare for å få en fil jeg kan legge inn på spilleren min.

aldri forsøkt lydbok før heller så jeg aner ikke hvordan dette fungerer :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...