Gjest Frigg Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Hva ser dere på dette bildet? Jeg ser bare paret jeg!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Delfinene er skyggene på kroppene, så det da jeg så etter, men paret er definitivt det mest framtredende!
Gjest Frigg Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Så delfinene etter å ha studert det noen minutter. Gudskjelov. Begynte å tro at barnet i meg var borte! Puh!
Gjest Xavia Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 Den var ikke lett. Klarte ikke å se det før jeg leste tipset til Bjørnsdatter. Er det noen som har testa det ut på barn, så de delfinene?
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 Dette bildet har vært testet på både barn og voksne. har vist seg at barn bare ser delfiner og ingenting annet, mens mennesker som vet hva sex er ser to mennesker og sliter med å finne delfinene. jeg må innrømme at det tok litt tid før jeg fikk øye på delfinene :-)
Ra|cer Skrevet 29. april 2004 #6 Skrevet 29. april 2004 Jeg såg bare paret, mens lillebroren min på 5år såg fisker!!
Gjest Xavia Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Dette bildet har vært testet på både barn og voksne. har vist seg at barn bare ser delfiner og ingenting annet' date= mens mennesker som vet hva sex er ser to mennesker og sliter med å finne delfinene. jeg må innrømme at det tok litt tid før jeg fikk øye på delfinene :-) Dette må gjelde for veldig små barn da! Dattera mi på 7 og hennes venninde så bare paret. Jeg spurte om de så noe annet, men nei de så ikke delfinene før jeg sa det.
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2004 #8 Skrevet 30. april 2004 Jeg slet veldig med å finne delfinene, og det var skyggen på låret til dama som avslørte delfinen.
Gjest Muslingen Skrevet 30. april 2004 #9 Skrevet 30. april 2004 Jeg så delfinene fordi jeg visste at de var der.. Morsomt, det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå