Gå til innhold

Hva betyr dette? Hvordan tolke det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med en gutt en stund, men ikke snakket noe særlig om tidligere sexliv, mest fordi vi ikke har lyst til å finne ut av den andres fortid. Vet i hvertfall at om han har et tall over det jeg synes er "akseptabelt" så kommer jeg til å takle det dårlig...

Men for en stund siden i fylla så begynte han å snakke om dette da, og sa han hadde vært med noen. Jeg ble litt for nysgjerrig og spurte hvor mange, og han sa "et par ti stk". så byttet vi tema, og ikke snakket om det etter det heller.

Ville dere tolket det som 2-10 stk eller 20? lurt på dette en stund, men vil ikke spørre han heller føler jeg. 20 år gamle, så derfor er begge alternativene ikke umulige liksom, derfor jeg synes det er litt vanskelig å tolke. Vet at han festet en del før.

Så hva mener dere? "Et par ti stk" = 2-10 eller 20?

Anonymous poster hash: cec04...d29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

20

Anonymous poster hash: e08c1...82d
  • Liker 2
Skrevet

Ca 20.

Dersom det var mellom 2 og 10 stk ville han vel vite litt mer nøyaktig hvor mange det var, og kanskje sagt det på en annen måte?

Skrevet

Mh... great... Det var det jeg fryktet, har vel i min egen naivitet håpet det skulle være mellom to og ti. Jaja...

ts

Skrevet

Mh... great... Det var det jeg fryktet, har vel i min egen naivitet håpet det skulle være mellom to og ti. Jaja...

ts

Det er ikke sikkert at vi har den rette tolkningen av det han sier.

Kan du evt teste hvilket antall "et par ti stk" betyr for han uten å spørre om antall sexpartnere?

F.eks kunne du spurt han om å kjøpe "et par ti stk" epler og se hvor mange han kommer hjem med.

Bruker han denne måten å si tall på til vanlig?

Skrevet

Kan du evt teste hvilket antall "et par ti stk" betyr for han uten å spørre om antall sexpartnere?

F.eks kunne du spurt han om å kjøpe "et par ti stk" epler og se hvor mange han kommer hjem med.

Nei, håper det. Fordi 20 er etter min mening for mye, og synes det er turn off å tenke at min kjæreste skal ha hatt så mange, og egentlig bare være en manslut i mine øyne...

Han pleier ikke å snakke sånn nei, vi var veldig fulle, og han bare sotret frem "et par ti stk"

Kunne jo gjort det, men vi bor ikke sammen eller noe, så ville vært rart å bedt han kjøpe så mange epler, men om det er noe annet jeg kunne brukt det eksempelet på hadde jo vært ganske smart egentlig :)

Skrevet

Vært sammen med en gutt en stund, men ikke snakket noe særlig om tidligere sexliv, mest fordi vi ikke har lyst til å finne ut av den andres fortid. Vet i hvertfall at om han har et tall over det jeg synes er "akseptabelt" så kommer jeg til å takle det dårlig...

Men for en stund siden i fylla så begynte han å snakke om dette da, og sa han hadde vært med noen. Jeg ble litt for nysgjerrig og spurte hvor mange, og han sa "et par ti stk". så byttet vi tema, og ikke snakket om det etter det heller.

Ville dere tolket det som 2-10 stk eller 20? lurt på dette en stund, men vil ikke spørre han heller føler jeg. 20 år gamle, så derfor er begge alternativene ikke umulige liksom, derfor jeg synes det er litt vanskelig å tolke. Vet at han festet en del før.

Så hva mener dere? "Et par ti stk" = 2-10 eller 20?

Et par tre stk betyr jo 2-3 stk, så det er jo håp om at det kan være mellom 2 og 10 stk.

Kanskje husket han ikke nøyaktig antall, kanskje var det pinlig å si korrekt antall, kanskje tenkte han å si et par tre stk, men fant ut at det var å strekke en evt hvit løgn for langt, og derfor sa han et par ti i steden for et par tre

Skrevet

:ler:

Ca tusen eller ?

Skrevet

Et par tre stk betyr jo 2-3 stk, så det er jo håp om at det kan være mellom 2 og 10 stk.

Kanskje husket han ikke nøyaktig antall, kanskje var det pinlig å si korrekt antall, kanskje tenkte han å si et par tre stk, men fant ut at det var å strekke en evt hvit løgn for langt, og derfor sa han et par ti i steden for et par tre

Ja, det finnes fremdeles håp :D

ts

Skrevet

Altså han begynner å svare og sier "et par" fordi det høres ikke så mye ut,

så stopper han seg selv fra å si "tre" fordi 2-3 er løgn,

og fortsetter med å si "ti" fordi det er nærmere sannheten.

Skrevet

Ja, det finnes fremdeles håp :D

ts

Ja :)

Vi får velge å tro det beste, og ikke ta sorger på forskudd :)

10 høres jo mer sannsynlig ut for en 20-åring da. Mange gutter debuterer ikke før de er ca 20.

Mange skryter dessuten på seg både tidligere debut og flere partnere enn de har hatt.

Skrevet

Det er ikke godt å si hva han mente, men jeg tror ikke han mente 20. Det var en veldig rar måte å si det på iallefall :P

Det første jeg tenkte var at han mente par-tre, men han burde vite om det er to eller tre;) Derfor tenker jeg sånn opp mot ti en plass ;)

Skrevet

Ja :)

Vi får velge å tro det beste, og ikke ta sorger på forskudd :)

10 høres jo mer sannsynlig ut for en 20-åring da. Mange gutter debuterer ikke før de er ca 20.

Mange skryter dessuten på seg både tidligere debut og flere partnere enn de har hatt.

Ja, får teste ut hva han mente med et par ti stk, på en eller annen måte :) Vi kom på en måte inn på temaet, men snakket ikke om personlige tall eller noe, derfor jeg begynte å lure på dette igjen nå, men han sa at han aldri hadde løyet om tallet før.

Det er ikke godt å si hva han mente, men jeg tror ikke han mente 20. Det var en veldig rar måte å si det på iallefall :P

Det første jeg tenkte var at han mente par-tre, men han burde vite om det er to eller tre;) Derfor tenker jeg sånn opp mot ti en plass ;)

Synes også det var en rar måte å si 20 på egentlig, men også en rar måte å si f.eks. syv eller åtte på.

Nei, 10 er greit og godkjent, så om det er der det ligger, så er jeg fornøyd :)

Skrevet

Et par - ti stk.

Anonymous poster hash: b6705...877
Skrevet (endret)

Quote slettet pga rydding. Daenerys, mod.

Er det ikke litt rart generelt å ikke vite nøyaktig hvor mange man har ligget med forøvrig?

Om det er mindre enn 10 stk høres det jo noe snodig ut, men om det er over 25 f.eks, så er det jo eventuelt litt mer forståelig fordi noen opplever jo å slutte å telle etter er visst antall, om antallet i seg selv ikke er så viktig for en.

Enig? :)

Endret av Daenerys
Skrevet

1)Er det ikke litt rart generelt å ikke vite nøyaktig hvor mange man har ligget med forøvrig?

2)Om det er mindre enn 10 stk høres det jo noe snodig ut, men om det er over 25 f.eks, så er det jo eventuelt litt mer forståelig fordi noen opplever jo å slutte å telle etter er visst antall, om antallet i seg selv ikke er så viktig for en.

1) Jo.

2) Enig i at han bør vite nøyaktig antall dersom det er et antall mellom 1 og 20 et sted. Jeg antar at gutten til Ts har et antall på ca 10, men at han ikke ønsket å si nøyaktig antall.

Blant kameratene er han kanskje vant til å lyve, og å si et høyere tall enn det som er sant.

Kan det kanskje bli vanskelig å si korrekt antall på sparket når man blir spurt, pga at dette er løyet om tidligere?

Skrevet

1) Jo.

2) Enig i at han bør vite nøyaktig antall dersom det er et antall mellom 1 og 20 et sted. Jeg antar at gutten til Ts har et antall på ca 10, men at han ikke ønsket å si nøyaktig antall.

Blant kameratene er han kanskje vant til å lyve, og å si et høyere tall enn det som er sant.

Kan det kanskje bli vanskelig å si korrekt antall på sparket når man blir spurt, pga at dette er løyet om tidligere?

Selvsagt. Hvis man har en tendens til å lyve om antallet, samtidig som å variere og tillpasse det til publikum, så blir det jo naturlig nok litt vagt og snodig når man blir spurt om å si korrekt antall på sparket.

Og dette er lik dårlige løgnere gjør det.

De som vet hvordan å lyve, bare finner seg ett akseptabelt tall og står ved det i alle omstendigheter, gjerne tilpasset fra det egentlige tallet. Som en da aldri nevner eventuelt.

Hvis en føler for å lyve om det da. Eller ikke husker det helt nøyaktig. :)

Skrevet

Er det ikke litt rart generelt å ikke vite nøyaktig hvor mange man har ligget med forøvrig?

Om det er mindre enn 10 stk høres det jo noe snodig ut, men om det er over 25 f.eks, så er det jo eventuelt litt mer forståelig fordi noen opplever jo å slutte å telle etter er visst antall, om antallet i seg selv ikke er så viktig for en.

Jo, det du sier her høres fornuftig ut.

Men i Ts's case, tror jeg denne forklaringen under her (innleggene fra Gjest) er mer sannsynlig, fordi at ingen sier vanligvis at de har to-ti, men mer 2-3, 5-6, 7-8 osv dersom de er usikker på antallet eller ikke ønsker å svare nøyaktig. Kanskje er antallet 10-12, men han ønsket å få det til å høres ut som færre.

Om noen har hatt sex med 10-12 og ikke 11, så kan det være at 10 av de var med samleie og 2 av de var oralsex, og det kan hende at de sistnevnte ikke blir telt som en hel i sex-regnestykket blant guttene?

Kanskje gutter kan svare på dette?

Altså han begynner å svare og sier "et par" fordi det høres ikke så mye ut,

så stopper han seg selv fra å si "tre" fordi 2-3 er løgn,

og fortsetter med å si "ti" fordi det er nærmere sannheten.

Skrevet

Jo, det du sier her høres fornuftig ut.

Men i Ts's case, tror jeg denne forklaringen under her (innleggene fra Gjest) er mer sannsynlig, fordi at ingen sier vanligvis at de har to-ti, men mer 2-3, 5-6, 7-8 osv dersom de er usikker på antallet eller ikke ønsker å svare nøyaktig. Kanskje er antallet 10-12, men han ønsket å få det til å høres ut som færre.

Om noen har hatt sex med 10-12 og ikke 11, så kan det være at 10 av de var med samleie og 2 av de var oralsex, og det kan hende at de sistnevnte ikke blir telt som en hel i sex-regnestykket blant guttene?

Kanskje gutter kan svare på dette?

Altså. Gutt eller jente.

Det er svæært få som omtaler antallet sitt sånn som dette. Det er mennesker vi snakker om. Ikke druer.

Har ligget 10-12 stk høres bare sært ut, med mindre det er snakk om hvor grenser går og slikt.

Og et par-ti høres bare absurd ut. Og det høres ut som at vedkommende startet med tanken "et par stk", men syntes vel underveis at det ville bli for lite, så en fortsatte vel bare med et nærliggende tilfredsstillende tall, som like gjerne kan være et ønsketall for den del.

Det trenger ikke å ha noe rot i virkeligheten dette, annet enn at det åpenbart nok bare er svada og bullshit.

Skrevet

Altså. Gutt eller jente.

Det er svæært få som omtaler antallet sitt sånn som dette. Det er mennesker vi snakker om. Ikke druer.

Har ligget 10-12 stk høres bare sært ut, med mindre det er snakk om hvor grenser går og slikt.

Og et par-ti høres bare absurd ut. Og det høres ut som at vedkommende startet med tanken "et par stk", men syntes vel underveis at det ville bli for lite, så en fortsatte vel bare med et nærliggende tilfredsstillende tall, som like gjerne kan være et ønsketall for den del.

Det trenger ikke å ha noe rot i virkeligheten dette, annet enn at det åpenbart nok bare er svada og bullshit.

Hm. Du har rett i det du sier.

Dersom det egentlige antallet er 12, så vil han sikkert si et høyere tall til kameratene (kanskje 14?) og et lavere tall til dama (kanskje 10?).

Jeg tror at et antall på mellom 10 og 12 stk er svært nære sannheten i tilfellet med gutten til Ts, ettersom han prøvde å strekke det helt ned mot 2 stk.

Kanskje han svarer anderledes når han er edru, dersom Ts spør da?

Finnes det en måte å finne ut om folk snakker sant?

Ts: Har han snakket usant om andre ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...