Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og samboeren min bor i kjelleren til foreldrene mine. Vi planlegger å kjøpe leilighet om kort tid. Saken er at jeg ofte får en magefølelse om at han er utro.

Dette er det som får meg til å reagere:

- Han drar på jobb ofte mye tidligere enn når han egentlig begynner. Han har begynt å lyve om hvilket klokkeslett han drar på jobb. I dag f.eks spurte faren min meg hvorfor kjæresten min går så tidlig på jobb (2 timer før han begynner). Jeg spurte så kjæresten min hvorfor han gikk 2 timer før (jeg var ikke hjemme). Han svarte at han ikke dro så tidlig. Når jeg sa at far så at han kjørte av sted to timer før, så skylte han på at det var fordi han skulle i butikken før jobb. (Hallo, 2 timer før??)

- Han har begynt å trene og ta solarium inni mellom. Dette gjorde han også før han møtte meg, og sluttet da vi ble ett par. Men har nå startet igjen.

- Han er ikke like lysten på sex lengre.

- Jeg merker han blir lettere sur etter han har vært på jobb. Han sier det er pga han er trøtt. (Mye mulig, men likevel..)

Når jeg konfronterte han med dette i kveld så reagerte han med å si: "Hvorfor sier du slikt? Hvem er det jeg er utro med da? Det er jo nesten ingen damer på jobben min". Han begynte også med at "jeg har bevis at jeg var i butikken før jobb (kvittering osv). "

Han nekter og ror det unna. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Anonymous poster hash: 7cc1f...172
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har virkelig lite å gå på her.

Anonymous poster hash: 0b11e...ae2
Skrevet

Huff. Han lyver jo åpenlyst når han nekter på å ha kjørt så tidlig på jobb, når din far har sett at han kjører så tidlig.

Trening og solarium som han drev på med helt til dere ble et fast par, er også et tegn på at han skal gjøre inntrykk på noen, i hvertfall.

Hans merkelige svar i siste avsnitt er også foruroligende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...