AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg mistet iphonen min, og venter på en ny som er bestilt. Har vært uten iphone i 2 dager, og det tar ca 1 uke før jeg får den nye. Allerede holder jeg på å gå på veggen! Hvordan skal jeg klare en hverdag uten mobil? Jeg klør i fingrene etter å sjekke snapchat, og rett og slett ha kontakt med venner og familie. I tillegg til det rent praktiske, som f.eks å ha klokke, kunne logge på nettbanken ol som jo sender koder til mobilen, og å ringe lege, optiker, ja alt mulig trenger man telefon til. Jeg er klar over at dette er et I-landsproblem, men dere som har vært uten mobil en periode, hvordan klarte dere det?? Anonymous poster hash: 815a3...0f6
Gjest Tirkes Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Jeg er skikkelig fascinert over at det går an å miste mobiltelefoner. Ødelegge dem forstår jeg. Men er ikke mobilen noe man holder en viss styring på, spesielt når det tydeligvis betyr mer for deg enn din høyre lunge? Og du har internet, på et eller annet vis. Hold kontaktet med venner og familie på facebook og twitter, sjekk om noen har en gammel telefon slengende som du kan bruke som lånetelefon og få tekstet litt og være tilgjengelig om noen skulle ringe. Kanskje du til og med kan besøke noen? 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Det går seg til. Man føler det nesten som verdens undergang, men det er bare fordi man er så vant med å ha disse tingene tilgjengelig hele tiden. Se på det som om du er på en flott tur på vidda, hvor det ikke er mobildekning. Men du har jo internett, tv, bøker, venner du kan treffe fysisk og andre ting som kan oppta tiden. Selv er jeg uten tv for tiden, og det var kun første dagen at det føltes som et problem. Men det er det jo ikke. Det er kjekt med tv, men det funker fint uten, selv om jeg aller helst ville ha sett på nyhetene uten å måtte skru på pc'en. Anonymous poster hash: 3c834...94d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Har du ikke Find My iPhone? Anonymous poster hash: 60e79...e26
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Jeg er skikkelig fascinert over at det går an å miste mobiltelefoner. Ødelegge dem forstår jeg. Men er ikke mobilen noe man holder en viss styring på, spesielt når det tydeligvis betyr mer for deg enn din høyre lunge? Og du har internet, på et eller annet vis. Hold kontaktet med venner og familie på facebook og twitter, sjekk om noen har en gammel telefon slengende som du kan bruke som lånetelefon og få tekstet litt og være tilgjengelig om noen skulle ringe. Kanskje du til og med kan besøke noen? er faktisk mulig å miste mobilen uten at man merker det. Jeg mistet den på veien engang, da jeg satte meg inn i bilen. Merket det etter ei lita stund, så vi snudde og kjørte tilbake, og da var den borte. Men heldigvis hadde en snill person sett den og plukket den opp og levert den på netcom-butikken, så fikk den tilbake samme dag. Anonymous poster hash: cc0bb...045
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Jeg er veldig forsiktig med tingene mine, og mister aldri noen ting. Men jeg var maks uheldig denne gangen. Jeg har en indre uro, og klarer ikke slutte å tenke på alt jeg vil sjekke på iphonen. Glemmer meg ofte og skal til å sjekke, men så bare nei.. den er ikke her Ville gitt bort mye for å få den tilbake, hehe. TV'en værsågod! Anonymous poster hash: 815a3...0f6
Lutetium 71 Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Jeg er veldig forsiktig med tingene mine, og mister aldri noen ting. Men jeg var maks uheldig denne gangen. Jeg har en indre uro, og klarer ikke slutte å tenke på alt jeg vil sjekke på iphonen. Glemmer meg ofte og skal til å sjekke, men så bare nei.. den er ikke her Ville gitt bort mye for å få den tilbake, hehe. TV'en værsågod! Anonymous poster hash: 815a3...0f6 Would you give them your car?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Would you give them your car? Are you kidding me, of course I would have given the car! Anonymous poster hash: 815a3...0f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå